Pioneer DV 717 hopper på enkelte plater

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer DV 717 hopper på enkelte plater

Har en Pioneer DV 717 som hopper på enkelte CD og DVD plater. Platene må vere i meget bra stand uten at den skal hoppe eller stanse helt opp. Noen som har samme spiller med de problemene? Noen triks ved rensing av DVD/CD spiller? Er vel trykkluft på sprayboks som er det beste...?

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Pioneer DV 717 hopper på enkelte plater

Sitat Opprinnelig postet av graks
    Har en Pioneer DV 717 som hopper på enkelte CD og DVD plater. Platene må vere i meget bra stand uten at den skal hoppe eller stanse helt opp. Noen som har samme spiller med de problemene? Noen triks ved rensing av DVD/CD spiller? Er vel trykkluft på sprayboks som er det beste...?
    Kjent problem på disse. Min gamle DV-717 fikk byttet power-supply på garanti etter 2 år og laser-pickup etter 3 år. Når den var rett over 5 år gammel røk laser-pickupen på nytt, da var det på tide å bytte den ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Er jo synd, den er jo ellers en glimrende spiller. Får vel prøve på noe for og få den til og spille som den skal før man gir helt opp.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme problem her også.Fra den var ny har den vært veldig følsom for skraper/flekker på platene,og har også hatt problem med å lese lag 2 på dvdene.Har prøvd renseplate uten hell.Spilleren er heller ikke noe unikum lenger.Mye bedre DA converter i Marantzen min.Forøvrig har også jeg byttet powersupply og i tillegg skuffemotor.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den DV-717 som jeg hadde var også veldig kresen på CD-plater. Enkelte plater nektet den å avspille. De andre problemene som dere nevner har jeg heldigvis aldri hatt.

Det er nok ikke hensiktsmessig å koste på en DV-717 noe særlig da den er helt akterutseilt av dagens spillere til rundt 1.500-2.000 kr.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •