Problem med Pioneer BDP-450 - handshake?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Pioneer BDP-450 - handshake?

Spilleren har vært slik en stund, men jeg har brukt xboxen som erstatning... Den har fungert på samme utstyr før, se signatur. Den er koblet med en HDMI direkte til tv og en til receiver.
    Det som skjer er at bildet kommer opp, og tv'n viser oppløsningen, 1920*1080 P50, så forvinner bildet ett sekund før det dukker opp igjen, og tv viser oppløsning på nytt. Jeg rekker å se litt av bildet, så jeg har oppdatert firmware og resatt innstillinger, men problemet består. Jeg har prøvd å redusere opp løsningen til 720p, men fortsatt samme issue. Har også prøv å bytte HDMI-kabel.
    Noen som har en idé om hva som kan være galt?
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom noen skulle komme borti samme problem: Etter mye frem og tilbake, inkludert å prøve spilleren på en annen tv, som forøvrig fungerte sammen, så har jeg kommet frem til at tv'n ikke tåler at t-we-boksen er plugget i samtidig. Hver for seg fungerer bd-spiller og t-we utmerket, og t-we fungerer selv om bd er plugget i. Jeg kom frem til dette etter å ha prøvd bd-spilleren på flere innganger på tv'n, og den fungerte da jeg tok inngangen til t-we, men streiket igjen da jeg plugget i t-we på en annen inngang.
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Lignende tråder

1. Problemer med handshake mellom PC og Yamaha RX-A3040?
    By Gurba in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 0
    Siste melding: 09-17-2014, 15:28
  2. Problem med Pioneer VSX-921 og HDMI innganger. Handshake problem?
    By rassmussen in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 5
    Siste melding: 12-16-2011, 23:32
  3. HDMI handshake problemer
    By JD in forum TV-apparater
    Svar: 3
    Siste melding: 03-09-2010, 23:25
  4. HDMI-handshake problemer
    By JD in forum Generell video
    Svar: 0
    Siste melding: 02-02-2010, 17:10
  5. Denon 3808 handshake issue?