Denon 3910 vs NAD S570

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 3910 vs NAD S570

Jeg er har planer om å kjøpe meg en ny dvd spiller, og lurte på om noen her har noen formening om hvordan disse spillerene er i forhold til hverandre?

Jeg har kjøpt meg Parasound A52+C2 og kommer nok til å kjøpe meg JmLab Electra 926+906+center og eventuelt sub. (mulig jeg tester B&W PV1 sub i steden)
    Har hørt om Parasound sin "kommende" dvd spiller i flere år nå, men tror ikke jeg gidder å vente til den eventuelt kommer.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Denon 3910 vs NAD S570

Sitat Opprinnelig postet av TommyL
    Har hørt om Parasound sin "kommende" dvd spiller i flere år nå, men tror ikke jeg gidder å vente til den eventuelt kommer.
    He he, den som ble hauset opp av Vadseth for tre-fire år siden, som vistnok skulle være basert på en avansert Hjemmekino PC laget av en nordmann?!

Den teknologiske utviklingen har for lengst gjort det produktet uaktuelt, lenge før det kom i salg....

Dersom det noensinne kommer en DVD-spiller fra Parasound så er det neppe noe som likner på det apparatet som ble vist frem på en tysk high-end messe den gangen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja, det er den jeg snakker om, men

jeg har fått beskjed om at Parasound har en spiller som "straks" er klar for lansering. Kanskje de venter til CES i Las Vegas før de lanserer noe.......
    Men som sagt, jeg tror ikke jeg orker å vente, og vil gjerne ha noe som er bra nå!

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ja, det er den jeg snakker om, men

Sitat Opprinnelig postet av TommyL
    jeg har fått beskjed om at Parasound har en spiller som "straks" er klar for lansering. Kanskje de venter til CES i Las Vegas før de lanserer noe.......
    Det er ikke så lenge til CES da, men at det evt vises frem i Vegas betyr ikke at det kommer i salg uka etterpå.

Her finner interesserte iøvrig mer info om Parasounds påståtte DVD satsning fra et par år tilbake (den skulle etter sigende komme i salg før julen 2001);

http://www.itavisen.no/art/1296928.html

"Den norske DVD-eksperten Håvard Guttormsen har utviklet en DVD-spiller med DVI-utgang. Internasjonal fagpresse roser produktet opp i skyene."

Artig lesning i dag. Produktet har ikke materalisert seg på markedet på tross av tonnevis med useriøs hype i ymse norske blader signert den godeste Vadseth. DVI-D og HDMI utganger dermot finnes på hauger av andre spillere...

Mer info om "senior video ingeniør guttormsen":
    http://www.loehneysen.de/neu06-2001.html (midt på siden)

LOL!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •