Ny Blu ray spiller med 3D mulighet og helst sonefri

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Blu ray spiller med 3D mulighet og helst sonefri

Skal bytte ut det meste i stue "kinoen" min og trenger i den sammenheng en ny BluRay spiller med 3D avspilling.

Siden jeg allerede har en del plater med region A så ville det vært en stoor fordel med en sonefri/sonevalgbar spiller.

Har sett på Panasonic dmp-bdt500 siden jeg vurderer å gå for en Panasonic Plasma tv. Men ser ikke ut til at denne kan gjøres sonefri på Blu Ray særlig enkelt eller billig (funnet en side i england som tar £100GBP)

Er det andre alternativer som ikke overstiger prisen til denne panasonicen der ute som spiller av 3D og er sonefrie eller er det beste alternativet denne spilleren, og lukke øynene mens man betaler for sonefri firmware ???

Håper på mange svar/alernativer ;-)

Graveyard76

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg denne: ASUS BDS-700 + 2 st 3D filmer - 3D Blu-ray med WiFi og QDEO-bildebehandling

Den kan bytte sone via kode på fjernkontrollen (slik som DVD-spillerne i "gamle dager")
    Har også god mediestøtte hvis du ripper blu-ray's til harddisk. Støtter også
    blu-ray 3D iso filer.

Hadde en Toshiba blu-ray før som kunne skifte sone på samme måte.
    Bilde og lyd på Asus er mye bedre enn på den. Litt trege menyer å bla gjennom men alt i alt er jeg meget fornøyd.

Prisen er ihvertfall ingenting å si på.

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes også sonefri firmware å få kjøpt til Panasonic DMP-BDT500:
    FirmwareInfo.com; View forum - DMP-BDT500

Da jeg kjøpte slik firmware til en annen Panasonic blu-ray spiller for et par år siden, måtte jeg "donere" 10 Euro. Prisen er sikkert noe høyere nå, men jeg tror ikke det er snakk om £100GBP.

Ulempen er at hvis du ønsker å oppgradere firmware, og samtidig ønsker å beholde blu-ray sonefri, så må du kjøpe firmware av samme firma. DVD sonefri vil fortsatt være der selv om du legger inn ny original Panasonic firmware.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er mulighet til å gjøre Panasonicen sonefri, så ville jeg absolutt gått for denne. Solid, stillegående, skarpt bilde og god lyd. Fikk også gode tester i Lyd og bilde for en stund siden.

Istedenfor at du lager en ny tråd for hvert produkt du skal kjøpe, er det lurt å kikke i andre tråder hva som er anbefalt der, eller enda bedre, lage deg en AV-tråd. Her kan du få tips og innspill

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Sonefri på Blu-Ray er vel stort sett bare Oppo som funker?
    Jeg har en del USA import dvd'er fra gamle dager da utvalget car dyrt og dårlig i Norge, så jeg har kjørt Sony BD spillere som gjøres sonefri på sekunder med fjernkontrollen (Logitech Harmony). Har fungert fint på alt jeg har prøvd, BDP-S350 opp til dagens toppmodell S790.

-Anders

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •