Noen alternativer til Asus Oplay 700?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen alternativer til Asus Oplay 700?

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra tilbud. Bare blu-ray filmen Avatar i 3D gikk jo for tusenlappen tidligere når man kun fikk den med når man kjøpte Panasonic utstyr.

Ellers er det mulighet for å skifte blu-ray sone på denne spilleren med en enkel tastekombinasjon.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar

Hei,
    Jeg har hatt denne spilleren i snart et år nå men forrige uke var det nok så den blev byttet ut.

Lyd og bilde er veldig bra men øvrige funksjoner suger (streaming, apper etc).

Grunnen til at jeg ga opp er at etter ca et halvt år begynte spilleren å låse seg når jeg ser på film. Det blir også vanvittig varm og bråker fælt. Alt dette hadde jeg lest om før jeg kjøpte den men tenkte at det skjer nok ikke meg. Det gjorde det heller ikke de første månedene men etterhvert ble den bare verre og verre.

Sjekk ut denne tråden før du kjøper:

Asus BDS-700 - Minhembio forum - Sida 7

Jeg vil ikke anbefale denne til noen (dessverre da den har veldig bra specs).

Det er også leeeenge siden det kom noen oppdateringer på den så det virker som om Asus har overgitt de som har kjøpt denne.

Jeg slo til på en Pioneer bdp-150 i steden og den har like bra bilde (på min gamle 37" TV og langt bedre streaming funksjoner for musikk (det eneste jeg har testet å streame). Jeg ga kr 695 for den og om du jakter på en billig spiller så trur jeg det skal være vanskelig å slå denne. Den spiller også SACD dersom det er av interesse.

Mvh
    Peter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •