Pioneer bdp lx-55 sonefri blu-ray med cfw

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer bdp lx-55 sonefri blu-ray med cfw

Hei.
    Lurer på om det er noen som har erfaring med den denne cfw fra kina?

BDP-LX55_SP-V05.09-20130206.rar_免费高速下载|百度云 网盘-分享æ—*限制

Skal visst være en cracka firmware som gjør den sonefri på bd + mye annet.
    Etter det jeg har lest på andre forum så virker det som den må aktiveres.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen er interessert, så selger soundgarden pioneer bdp-150 for 666kr denne helga! Til denne spillerern så finnes det en cfw som er aktiveringsfri.

http://pan.baidu.com/share/link?shar...eak%20firmware

(fin måte å skaffe seg en billig spiller som kan bli sonefri) 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte 55 spilleren i går. Blu-ray platene kommer ut igjen på enkelte filmer og kan vel betegnes som ubrukelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Jeg jakter på ny Blu-ray spiller. Vurderer sterk å dra innom Soundgarden og plukke med med en BDP-150 til den prisen. Virker som et godt kjøp (til mitt formål i allefall) :grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,977
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Jeg kjøpte 55 spilleren i går. Blu-ray platene kommer ut igjen på enkelte filmer og kan vel betegnes som ubrukelig.
    Hvilke plater er dette snakk om Svend? Og har du gjort siste software update?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke opplevd det problemet, men hadde problemer med Halloween (orginalen) utgitt av anchor bay. Den låste seg når jeg kom til menyen (funka på ps3 problemfritt). Regner med du har siste firmware-oppdatering.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tjommi
    Hmmm. Jeg jakter på ny Blu-ray spiller. Vurderer sterk å dra innom Soundgarden og plukke med med en BDP-150 til den prisen. Virker som et godt kjøp (til mitt formål i allefall) :grin:
    Ja, synes det var en bra pris! Jeg er mest spent på om jeg får den sonefri på blu-ray. Hvis det går, så er det jo et knallkjøp da det er mange filmer som er sone A som jeg sikler litt etter

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hvilke plater er dette snakk om Svend? Og har du gjort siste software update?
    Ikke gjort noen software update nei.
    Prøvde Hulk, den gikk.
    Prøvde så Man On A Ledge, Act Of Valor og Cold Light Of Day. Klarte ingen av de.

En annen ting er jo at grunnen til at jeg kjøpte denne var at den har 2 HDMI ut. Den ene går via Denon-en og den andre går direkte til TV-en siden Denon-en ikke har 3D.
    Om det er TV-en eller spilleren er jeg litt usikker på, men jeg mener det er spilleren som er helt tett. Man må nappe ut den ene HDMI-en for å gjøre innstillingene. Den nekter å sende ut signal til den andre selv om jeg switcher aldri så mye. Så da blir jo poenget borte.
    Har du i begge hopper den rett til hdmi 2 som ikke fungerer. Alt blir noe rot.

Den andre blu-ray spilleren er også Pioneer. Fjernkontrollen virker på begge og da blir det sirkus i racket med skuffer inn og ut osv. Kan ikke beholde denne hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv og oppdater firmware til siste versjon.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bendikh
    Prøv og oppdater firmware til siste versjon.
    Er det Wi-Fi på denne? Må taste inn manuelt på internett settings? Fant ikke noe på Auto.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det Wi-Fi på denne? Må taste inn manuelt på internett settings? Fant ikke noe på Auto.
    Det er ikke wifi på denne (må ha adapter)
    Hvis du ikke får den på nett, finnes firmwareoppdateringen på pioneer sine sider.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bendikh
    Det er ikke wifi på denne (må ha adapter)
    Hvis du ikke får den på nett, finnes firmwareoppdateringen på pioneer sine sider.
    Måtte bære spilleren bak til ruteren med kabel og deretter bære ned en 46" TV fra loftet og legge den ned i en stol. Ble litt for mye styr, så ble såpass irritert at den havnet i retur før jeg fikk prøvd skikkelig.
    Var i tillegg så heldig at PS3-en gikk i stykker, så byttet inn Pioneer-en i en ny PS3. Fikk prutet den ned til samme pris siden jeg viste hva nettbutikkene tok for PS3. Alt i alt er jeg fornøyd nå.
    Skal kjøpe Panasonic sin BDT 500 spiller i stedet.
    Komplett.no - Panasonic DMP-BDT500 3D Blu-ray spiller

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,977
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte bære spilleren bak til ruteren med kabel og deretter bære ned en 46" TV fra loftet og legge den ned i en stol. Ble litt for mye styr, så ble såpass irritert at den havnet i retur før jeg fikk prøvd skikkelig.
    Var i tillegg så heldig at PS3-en gikk i stykker, så byttet inn Pioneer-en i en ny PS3. Fikk prutet den ned til samme pris siden jeg viste hva nettbutikkene tok for PS3. Alt i alt er jeg fornøyd nå.
    Luerer på om du kan ha fått en mandags spiller Svend? For to av de filmene du nevnte spilte den helt flawless her, dessuten kom den på nett med adapteren uten problemer..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hørtes ut som mye stress, men du har nok vært uheldig med den spillern ja! Håper du blir fornøyd nå.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er denne Pioneer BDP-150 kontra Panasonic sin BDT 500 med tanke på bildekvalitet og 3d? Hvis det skulle bli event aktuelt å kjøpe BDT500 så er det vel pga den har 2 hdmi? Vil man kunne få best opplevelse av å kjøre hdmi rett i tven og en rett i receiveren? Eller kjøpe BDP 150 å kjøre hdmi rett i reciveren og la den styre 3D?
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Hvordan er denne Pioneer BDP-150 kontra Panasonic sin BDT 500 med tanke på bildekvalitet og 3d? Hvis det skulle bli event aktuelt å kjøpe BDT500 så er det vel pga den har 2 hdmi? Vil man kunne få best opplevelse av å kjøre hdmi rett i tven og en rett i receiveren? Eller kjøpe BDP 150 å kjøre hdmi rett i reciveren og la den styre 3D?
    Problemet som både jeg og deg har er at vi har ikke 3D på forsterkerene våres. Så når du kjører 1 HDMI til skjermen for 3D må du kjøre optisk kabel til receiveren for å få lyd på anlegget. Da mister du mange av de beste lydformatene ( bl.a DTS HD Master og Dolby True HD) og får dårligere lyd.
    Til vanlig blu-ray bruker du bare HDMI rett i forsterkeren for best mulig lydoverføring.

For din 1067 har ikke 3D vel?
    Så for min del vil bildekvaliteten spilleren klarer å levere rett til skjerm ganske viktig. Ved HDMI rett i forsterkeren skjer bildebehandlingen i receiveren.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min reciever har mulighet for 3d også, dog usikker på hvordan kvalitet den klarer å frembringe kontra å sende en hdmi rett i tven og en rett i recieveren
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å kjøre 3D gjennom en HDMI-splitter? Jeg har TV med 3d, og projektor uten 3D, men vil ikke drive å koble om hver gang jeg skal se film på TV eller projektor har i dag en HDMI splitter siden jeg bare har en utgang på receivern. Hvordan er det lettest å fikse dette? Ble litt koblingsblind her nå :???:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var i tillegg så heldig at PS3-en gikk i stykker, så byttet inn Pioneer-en i en ny PS3. Fikk prutet den ned til samme pris siden jeg viste hva nettbutikkene tok for PS3. Alt i alt er jeg fornøyd nå. Skal kjøpe Panasonic sin BDT 500 spiller i stedet. Komplett.no - Panasonic DMP-BDT500 3D Blu-ray spiller
    Panasonic DMP-BDT500 er kansje den beste spilleren i prisklassen opp til Oppo. Så det er nok et godt valg.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes det selv også.

Men vil jeg dra best utnytte av en hdmi til tven og en til reciveren eller kun en til recieveren og la den ta seg av 3d?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •