Spørsmål om signalkilder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om signalkilder

Har en eldre Sony-DVP-NS999ES cd/sacd/dvd spiller,som jeg brukte som signalkilde for endel år siden. Jeg lurer på om denne enda holder mål som cd/sacd spiller? Nå som ny kino er under bygging må jeg ha en bluray spiller,bør jeg da gå for en Oppo som spiller "alt" eller kjøpe en litt billigere spiller og la den eldre sonyen spille cd og sacd? Den kostet jo 12000 for 8-9 år siden. Er det eventuelt et bruktmarked for en slik spiller? Den har ikke HDMI f.eks.
    Har dessuten planer om å ha en HTPC,vil denne kunne erstatte en blurayspiller med hensyn til lyd og bilde kvalitet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bump

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Sony'en din er helt OK som CD/DVD-spiller. I likhet med de fleste gamle DVD-spillere som står rundt omkring i de tusen hjem, har spilleren din i praksis ingen verdi på brukmarkedet. Sånn sett er det bare å bruke den. Men det du kanskje bør tenke på, er at man aldri kan vite hvor lenge en slik gammel spiller fungerer som den skal. En ny kvalitetsspiller koster ikke SÅ mye - og det dukker opp gode brukte også fra tid til annen. Det virker litt unødvendig å rigge seg til med to spillere, synes jeg.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •