Ny Blu-ray spiller? (Innhandlet Panasonic DMP-BDT330) [LØST] - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Avspilling for blueray er det som jeg skjønner Gorm, ganske lite forskjeller ute og går om du kjører både lyd og bilde via HDMI siden bilde/lyd skal dekodes av Tv/receiver eller en av delene.

Dermed kommer man ned til slike ekstra ting som streaming støtte og netflix etc.
    Men svarer forsatt ikke på spørsmålet mitt, trenger fordeler/ulemper med kjøp av Panasonic eller Sony sin spiller.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kiim
    Men svarer forsatt ikke på spørsmålet mitt, trenger fordeler/ulemper med kjøp av Panasonic eller Sony sin spiller.
    Panasonicen har 2 HDMI utganger. Det må du opp i Sony S790 for å få. Og som sagt tidligere er jeg skeptisk til at Sony kjører online innhold via egne servere. Har Sony problemer med det tekniske får du også problemer, selv om innholdsleverandøren ikke har det. Og det hender innimellom dessverre. Hadde jeg visst det før jeg kjøpte S790 hadde jeg nok valgt en annen spiller ja.

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1,5time til handel, faller mot Panasonicen. Flere som har no å si?
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1,5time til handel, faller mot Panasonicen. Flere som har no å si?
    Still nothing, men da blirre Panasinicen fremfor Sony sin da
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom både lefdal og elkjøp, Panasonic 220 utgaven var utgått, og 230 kunne bestilles. menne 320 skulle bestilles inn. men 330 kom inn 16.04. Den ligger til 2.2k, men igjennom en kamerat som jobber på lefdal, kunne jeg få 330 for 1.8k. 320 var ingen ting å hente igjennom han, da denne er allerede billigste. ifølge system illefall da.

Så jeg tenker på jeg slenger på noen hundre lapper til, å bestiller meg en 330 av han i morra

Hva tror folket?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert bare og kjøre på, hadde nok godt for panasonic selv :-)

Men tenker den jeg har holder til jeg får spart meg opp til en Oppo, men det har jeg ikke hastverk med :-)

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du blir sikkert bra fornøyd. Kjøpte bdt 500 for en liten stund siden. Helt super for meg og mitt bruk

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sollie
    Du blir sikkert bra fornøyd. Kjøpte bdt 500 for en liten stund siden. Helt super for meg og mitt bruk

Fikk min 330 for noen dager siden, fått kjørt noen BD filmer og bare si det det å se på BD film på en dedikert BDspiller vs en PS3, er to HELT forskjellige verdner. Helt utrolig hvor mye bedre alt ble!

Så kan bare si det at Panasonic DMP-BDT330 er noe jeg kan anbefaler sterkt!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 330 for noen dager siden, fått kjørt noen BD filmer og bare si det det å se på BD film på en dedikert BDspiller vs en PS3, er to HELT forskjellige verdner. Helt utrolig hvor mye bedre alt ble!

Så kan bare si det at Panasonic DMP-BDT330 er noe jeg kan anbefaler sterkt!

Att ljudet blev bättre kan jag förstå då du hade optisk överföring från PS3, men blev bilden så otroligt mycket bättre på Panasonicen kontra PS3?

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Att ljudet blev bättre kan jag förstå då du hade optisk överföring från PS3, men blev bilden så otroligt mycket bättre på Panasonicen kontra PS3?
    JA! Du så halt av farger ble mye mer friske og sterke, og detaljer kom bedre frem. Kan egentlig ikke sammlignes synes da jeg. Har eldre LCD TV, jeg trodde ikke kunne bli bedre enn på Ps3'en, men jo da

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kan skrive under på det som sies med panny vs ps3. Det er ikke snakk om knusing eller grøfting osv, men det er altså noe med bildet, litt vanskelig å forklare egentlig, men det er en såpass bra forskjell at det forsvarer et kjøp. Jeg har kjørt lit a a/b med de samme filmene og og hdmi rett i tv fra begge og det er 2 tomler opp på panasonic bdt. De har gjort det meste riktig med den serien.

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om flere ønsker å prøve ut 330'n til Panasonic, så har DustinHome nå et tilbud på den Kjøp PANASONIC DMP-BDT330 BLU-RAY 3D billig pÃ¥ Dustinhome.no

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •