? Pioneer 520, sonefri? Softwareoppdatering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

? Pioneer 520, sonefri? Softwareoppdatering?

Har nylig fått den i hus. Er veldig fornøyd med den. Men jeg lurer på noe ting om den. Ved evt. ny software til den, hvordan oppgraderer man? Via CD/DVD? Hvor på nettet finner man i så fall filer?
    Går det an å overføre filmer fra pc'ens Firewire til FireWire på spilleren? Ikke at jeg har så veldig bruk for sonefri spiller, men er det noe remote-hack eller noe lettvinn måte å gjøre den sonefri på?

Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har imagefilen som gjør 3100/5100 sonefri. Finn ut om du kan bruke den, så kan jeg sende den.

Dette er tatt fra tekst filen som følger med :

Kode:
    During the following instructions, don't turn off or unplug your Pioneer. And don't close the Disc Tray by hand.

1. Burn the image file to a CD-R with your favourite software (Nero is good).
    2. Make a note of all your Pioneer's settings because the update resets them to factory defaults.
    3. Open the Pioneer's Disc Tray.
    4. Put the CD in the tray, but DON'T close it.
    5. On the Pioneer's front panel (not the remote) press and hold the "FUNCTION" button, then the "HDD/DVD" button.
    6. The disc tray will close, release the buttons!
    7. After a short while the Disc Tray will open automatically. Take the disc out, but DON'T close the tray.
    8. The software will now install, you should see "DOWNLOAD-1", then later "DOWNLOAD-2", then "DOWNLOAD-3" appear.
    9. After approx. 4 minutes the tray will close and the unit will power off.
    10. That's it! You can turn it back on and put all your settings back. Woohoo!
    Imaget er 197 Mb

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •