Blurayspillere med mediaboksmuligheter ;)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blurayspillere med mediaboksmuligheter ;)

Hei, og fortsatt god jul i stova

Fått meg litt sånn gavekort til jul, og skal i tillegg ha meg ikke bare en, men to nye blurayspillere.. Det jeg ønsker at de skal inneholde, er ikke bare en god dvd/blurayavspiller som spiller det meste, men gjerne også smart-tjenester som Netflix osv... Ønsker at den også skal kunne ha mulighet til å kunne koble til en ekstern harddisk eller to (Den ene skal stå inne på ett kinorom med pj pg lerret..)

Hva er så modellen en bør gå for? Ser at Sony's BDP-S-700 Får endel skryt.. Og den er jo også ikke så ugrei i prisen.. ER det andre modeller som klarer å levere såpass med tjenester som denne, eller finnes det andre spennende modeller på markedet? Venter forøvrig på nyårssalget og håper på noen knalltilbud der

(Har til nå stort sett kjørt Netflix osv via WD live hd 3generasjon)

Ett aldri så lite ekstraspm: Vil det i det hele tatt bli mulig at det kommer en tilsvarende sak til Hbo som er til Netflix tro???

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Zero svar?!? Oi..... Har alle tatt juleferie ?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hei, og fortsatt god jul i stova

Fått meg litt sånn gavekort til jul, og skal i tillegg ha meg ikke bare en, men to nye blurayspillere.. Det jeg ønsker at de skal inneholde, er ikke bare en god dvd/blurayavspiller som spiller det meste, men gjerne også smart-tjenester som Netflix osv... Ønsker at den også skal kunne ha mulighet til å kunne koble til en ekstern harddisk eller to (Den ene skal stå inne på ett kinorom med pj pg lerret..)

Hva er så modellen en bør gå for? Ser at Sony's BDP-S-700 Får endel skryt.. Og den er jo også ikke så ugrei i prisen.. ER det andre modeller som klarer å levere såpass med tjenester som denne, eller finnes det andre spennende modeller på markedet? Venter forøvrig på nyårssalget og håper på noen knalltilbud der

(Har til nå stort sett kjørt Netflix osv via WD live hd 3generasjon)

Ett aldri så lite ekstraspm: Vil det i det hele tatt bli mulig at det kommer en tilsvarende sak til Hbo som er til Netflix tro???
    Sitter og streamer som bare det fra Sony BDP S790 selv. Går ut fra det er den du mente. Den har alle appene jeg trenger, og svært rask CPU virker det som. Alt går veldig kjapt. Eneste appen jeg savner er Vimeo.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyd & Bilde klager på drivverkstøy leser jeg. Skulle tro de har et defekt eksemplar. Mangelen på støy i forhold til den gamle Panasonicen er jo en av fordelen med Sonyen i mitt oppsett. Det og at den er ekstremt rask. De påstår jo at den har Vimeo også da, men det har i alle fall ikke min.

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå sier du ingenting om budsjett, men jeg har selv Oppo BDP-103, den svelger alt av lyd, bilde og video format rått fra både nettverk og usb og har egen netflix app med støtte for HD og 5.1 lyd (sågar egen netflix knapp på fjernkontrollen).

at den ikke skjemmer ut mediabenken gjør vel ikke noe det heller

Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter også på sony bdp s790.
    Regner med det kommer til og bli en ok oppgradering i forhold til min gamle panasonic dmp bd60.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og takk for svar.. Var i utgangspunktet Sony's 790 jeg tenkte på.. Budsjett er ikke noe problem, men Oppo BDP-103 til 6k? Er den verdt det kontra 790'en?

Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hei, og takk for svar.. Var i utgangspunktet Sony's 790 jeg tenkte på.. Budsjett er ikke noe problem, men Oppo BDP-103 til 6k? Er den verdt det kontra 790'en?
    Spørs hvilke formål du skal bruke spilleren til?
    Kun BD avspilling?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •