Cambridge Audio Azur 752BD - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 78
    Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Joda, det er nok slik at de som er mest opptatt av nye "apps", bør velge Oppo. Men som du vet så bruker også svenske Primare Mediatek-plattformen på sin High-end-spiller og de har heller ikke vært helt i front når det gjelder oppdateringer.

Det skyldes gjerne at "high-end" entusiastene vektelegger lyd og bildekvalitet fremfor "siste skrik" av applikasjoner og egenskaper. Innenfor dette forutsetter de selvsagt at alle basis-funksjonene fungerer, og en software-oppdatering er kanskje først et "must" når en Blu-ray plate ikke lar seg avspille i spilleren.

Det viktigste er tross alt at spilleren fungerer lytefritt til de basale oppgavene :wink:
    Dreier seg lite om siste skrik applikasjoner Haugen.
    Dreier seg lite om apps opptatte kjøpere men heller de som setter pris på god kundebehandling.
    Vektlegger man lyd/bildekvalitet får man garantert den beste muligheten til det ved firmware.

Du leser sansynligvis ikke mye av det jeg dokumenterer .....men jeg poster alikevel noen få forbedrelser en emp2 bruker ikke får.......alle disse mangler du også + flere men forstår at du velger og beholde iso.......Hva du gjør er ditt valg...det jeg viser til er manglende service fra endel spiller produsenter , det jeg har vist til tidligere er hvor ofte og hvor mye hver enkelt spiller fra en produsent får eller ikke får software som gjør lyd/bilde og selve spilleren til noe bedre enn da man kjøpte den.
    Det burde være brukerens valg om man vil oppdatere og ikke spiller produsent som bare krever masse penger uten og følge opp spillere ?

Her er noen oppdateringer av de mange som er kommet (korte utdrag) som kunden selv burde kunne velge om man ønsker (å ja de forbedrer lyd og bilde noen av dem også)
    (de er alle kommet ut etter ca , ec kom i salg....ec har fått ingen...ca har fått endel men mangler også endel))

.Added "Title/Chapter Repeat" capability to some Blu-ray movies authorized with BD-Java technology

.Resolved the loading failure issue observed on several recently-released Blu-ray TV series

Resolved a Fast Forward (FWD) bug during some FLAC music playback

Resolved the extra BD-Live setting required to load some Blu-ray movies

.Resolved FL and FR channels missing from user generated 7.1 WAV media

Added the direct play capability to BDAV folder. BDAV is a container for videos recorded using AVCHD

.Improved video up-conversion quality over the HDMI 1 output for 720p source material. This improvement provides a better picture quality for Netflix streaming as well as 720p-encoded Blu-ray discs.

.Resolved the audio channel loss issue where DTS-HD MA 6.1 audio is decoded as 5.1 for both the analog audio outputs and the HDMI LPCM output.

.Resolved the freezing issue observed when accessing some BD-Live features

forbedring gjelder kanskje bare oppo ? men er forbedret volum styring til spiller
    .Provided smaller volume control adjustment steps through the Analog audio outputs. Previously the Volume Control adjusts at 5 per step in the index and 2 dB per step in the level. This firmware allows volume control at 1 per step in the index (100, 99, 98, 97, ...), 0.5 dB per step in the level for BDP-95, 1 dB per two consecutive steps in the level for BDP-93 (e.g.,indexes 100 and 99 share the same volume level).

.Updated the Youtube Leanback application to the latest revision which allows for users to log into their YouTube account(s) and upgrades the general user interface (UI).

.Improved the support for "Disc Unbound" feature and other similar features observed on some newly released Blu-ray

.Added "DVD 24p Conversion". This feature restores the original 24 film frames from DVD-Video and outputs it as 1080p/24Hz.

.Resolved the audio decoding failure on the "Volume Sixteen" DTS Blu-ray Demo Disc

VEVO content playback is now supported in the Youtube Leanback application
    (vevo har bla 50 000 musikkvideoer)

+ har ikke en ny EC emp2 spiller fått mulighet til disse oppdateringene før den kom i salg høsten 2011(noe jeg ikke tror) mister også spilleren alle disse viktige oppgraderingene
    OPPO BDP-93 Blu-ray Disc Player

Det var i gamledager at kjøpt var kjøpt og lev med det..........i dag blir man tilbudt forbedringer såfremt produsent er kundevennlig ...slik er det også med pc , mobiltelefoner , nettbrett osv

Er riktig at det er mangel på firmware til Primare BD32 ...(med mindre de sender disc til kundene)
    Er det slik at de ikke tilbyr firmware sier jeg bare en ting.....stakkars kunder...27000, for en spiller og ingen service fra fabrikant.
    Værst er vel verdens dyreste bd spiller (ny(2008) 140 lapper Goldmund Eidos 20BD) bygget på Pioneer plattform...uten oppdateringer siden den var ny i 2008

At jeg kan endre ditt syn Haugen tror jeg neppe , mine innlegg er ment for og vise at mange spiller produsenter sier mere enn villig ja takk til penger uten og gi så forbasket mye tilbake til kunden.
    Service :-( / :-)
    Har man spiller fra en fabrikant som yter dårlig service så går det jo og klage.

Til en fremtidig ca 752 eller EC emp3 eier anbefaler jeg og følge med oppdateringene til oppo
    Official OPPO BDP-103 Owner's Thread
    og spørre CA/EC for hver nye oppdatering oppo får.......får ikke vi disse nye funksjonene/fix/forbedringer
    __________________________________________________ __________________________________
    Det er en ting man må være obs på enten man kjøper oppo , cambridge eller andre spillere fra små fabrikanter.
    Er man opptatt av stream tjenester , forbedre allerede eksisterende tjenester som er lagt til spiller , få nye tjenester er dette spillere som får lite/ingen forbedringer/nye tjenester.
    Da bør man heller (til 752 eller nye oppo)bruke Roku stick og unblock.us...da får man over 700 stream tjenester som spotify , vudu , amazon osv direkte på spiller (ikke behandlet av andre enheter som kan ødelegge lyd/bilde)

Det er i hovedsak fordi fabrikantene er små og plattform er bygget på få modeller......mediatek gjør det ikke gratis.....oppo/cambridge gjør det ikke gratis....de som skal betale som ønsker seg inn eller har forbedret utgave av stream produkt ser seg ikke råd til oppdatere få modeller (store produsenter får lettere oppdateringer til stream...sony...samsung osv ...de har vel sikkert eierandeler i mange stream tjenester også)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .Added "Title/Chapter Repeat" capability to some Blu-ray movies authorized with BD-Java technology

.Resolved the loading failure issue observed on several recently-released Blu-ray TV series

Resolved a Fast Forward (FWD) bug during some FLAC music playback

Resolved the extra BD-Live setting required to load some Blu-ray movies

.Resolved FL and FR channels missing from user generated 7.1 WAV media

Added the direct play capability to BDAV folder. BDAV is a container for videos recorded using AVCHD

.Improved video up-conversion quality over the HDMI 1 output for 720p source material. This improvement provides a better picture quality for Netflix streaming as well as 720p-encoded Blu-ray discs.

.Resolved the audio channel loss issue where DTS-HD MA 6.1 audio is decoded as 5.1 for both the analog audio outputs and the HDMI LPCM output.

.Resolved the freezing issue observed when accessing some BD-Live features
    De punktene som du nevner ovenfor, vil jeg tro er meget interessante for alle eiere. Men mitt poeng er at det er visse begrensninger på hvor mye du kan forbedre lyd og bilde bare ved software-oppdatering. I noen sammenhenger er det hardware-oppdatering som må til. Såpass mye har jeg skrudd på ulike dvd-spillere at det er umulig "å trylle" ene og alene med software. Så lenge en enhet fungerer lytefritt, og gjør det "reklamen" hevder, så vil de fleste være fornøyde.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men mitt poeng er at det er visse begrensninger på hvor mye du kan forbedre lyd og bilde bare ved software-oppdatering. I noen sammenhenger er det hardware-oppdatering som må til.
    Er da enig i det

er jo ikke det jeg har påpekt men dette er en multispiller.
    Skal man utnytte den fullt til enhver tid som plattform utviklerene har laget den og videre utviklet etter salg må den ha fortløpende firmware. (added/resolved firmware)
    Bedre codec støtte, bedre disc støtte, forbedret ytelse, forbedret funksjoner osv.

Spillerene har Linux bassert opperativsystem så det helle dreier seg om hele tiden forbedre OS i forhold til hardware for mest , best og riktig avspilling eller legge til extra funksjoner.
    Blir som en datamaskin (enten den går på windows , linux , mac OS)

Stort sett fungerer det vi kjøper ganske bra...også uten senere oppdatering.
    Det jeg har påpekt er at videre service/kundebehandling for ytterligere forbedringer etter kjøp varierer mye fra produsent til produsent.
    De aller fleste fabrikanter yter bare oppdatering for og løse kriser.

Slik burde det ikke være ut fra samme plattform......da det er lagt ut store mengder firmware som ikke bare dreier seg bare om kriseløsning men forbedring

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den på plass i butikken!

CAMBRIDGE Azur 752BD Blu-ray spiller | Hi-Fi Klubben

Samme pris som 751BD (6998,-)
    Cambridge Azur 751BD | Cambridge Azur 851A | Monitor Audio RS6
    Cambridge DacMagic Plus | Mac Mini | ADB 5720CDX | Samsung UE55F8005

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bumblebee
    Der var den på plass i butikken!
    obs ! om man trenger best mulig info om 752BD
    Informasjonen fra Hifi Klubben om spilleren er både villedende, mangelfull og med endel feil .
    (vil vel også tro at HFK ansatte sansynligvis da kan servere mye feil info ved kundeforespørsler )

HFK info kan da umulig være fra Cambridge selv men noe de har smurt sammen selv. :-(

Ved og lese manual så vet man litt bedre / mere riktig informasjon om spilleren.
    http://www.cambridgeaudio.com/media/...1357296721.pdf

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge 752BD – spesielle begrensninger
    – ikke innebygd kortleser til SD-minnekort
    – ikke innebygd volumkontroll
    – ikke innebygd Netflix
    Ja, det var merkelig. Hifi-klubben skriver på nettsiden om spillerens "spesielle begrensninger", blant annet at spilleren ikke har volumkontroll eller Netflix.

Nå har jo nettopp Cambridge selv bekreftet på avforums at spillerenen HAR innebygd volumkontroll (slik som Oppo 105EU) og netflix. Det er jo litt merkelig at den "norske" versjonen ikke skulle ha det. Jeg tviler egentlig på at den britiske og norske versjonen kan ha slike forskjeller. Skulle det være tilfelle, så er i alle fall Oppo 105 et bedre alternativ for entusiasten.

Men det var positivt at prisen er den samme som for 751! Med den norske prisen på Oppo 103EU så fremstår også 752 som et godt alternativ.

PS. Denne spilleren har Cinavia, noe som Oppo ikke har?

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes LG sine spillere til 500,- er best uansett, ikke vits med en dyr spiller.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes LG sine spillere til 500,- er best uansett, ikke vits med en dyr spiller.
    «Høyt henger de og sure er de»

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det var merkelig. Hifi-klubben skriver på nettsiden om spillerens "spesielle begrensninger", blant annet at spilleren ikke har volumkontroll eller Netflix.

Nå har jo nettopp Cambridge selv bekreftet på avforums at spillerenen HAR innebygd volumkontroll (slik som Oppo 105EU) og netflix. Det er jo litt merkelig at den "norske" versjonen ikke skulle ha det. Jeg tviler egentlig på at den britiske og norske versjonen kan ha slike forskjeller.
    Nå har jeg ikke prøvd spilleren ...ei heller teknisk eller hifi bakgrunn som HFK burde ha men ser litt tvilsomt ut mye av det HFK skriver.
    Mulig jeg antar feil på noen punkter.

Vil vel tro den har volumkontroll ja
    (både stereo og multichannel kanaler.....analogt)

HFK...Da det kun er ett sett multikanalsdekodere i 752BD, kan spilleren kun overføre multikanals kringlyd fra én HDMI-utgang av gangen
    Ett sett decodere er helt sikkert riktig men .....ja man skal vel kunne sende multikanals kringlyd samtidig ut begge HDMI....har egentlig liten betydning da man neppe kopler 2 recivere samtidig men skulle man gjøre det skal det kunne gå

HFK....Musikk i 24-bit/192kHz kan ikke overføres trådløst via wi-fi, kun med kabel.
    Dette tror jeg er feil da jeg vil anta spilleren takler feks helt opp til flac 24/192 6 kanaler med wifi

HFK....Det anbefales å bruke optisk/koaksial hvis mulig, da overføring via HDMI kan tilføre jitter
    Denne anbefalingen ser jeg som tynt grunnlag....HDMI audio BER er målt mange ganger på Mediatek bikkesettene Oppo/Cambridge har brukt senere år og har veldig lav HDMI jitter.
    (man må også være klar over at optisk/coax vil man få lav bit/kHz feks stereo ut uansett hva man avspiller såfremt det man avspiller er kopibeskyttet (det gjør ikke hdmi for den avspiller helt opp til 24/192)
    (man får heller ikke digitalt overført SACD med mindre man bruker HDMI
    Avspillere i "gamledager" var plaget av HDMI jitter......dagens spillere har meget lav HDMI jitter
    (målt med HD codec er det 0 (null) BER)

HFK....Som noe meget usedvanlig for en Blu-ray-spiller er 752BD utstyrt med en rekke innganger for digitale lydkilder, bl.a. HDMI, koaksial og optisk.
    Siden HFK altid er så opptatt med og skrive bit/kHz så tror jeg optisk / coax inngang 752 takler max 24/96 og ikke 24/192 (er jo grei opplysning og ha med så man heller velger feks nettverk til 24 192)

HFK....Marvell DE2750 QDEO (på primær HDMI-utgang)
    Nei HFK...det sitter en Marvell DE2755 (2750 er det i 751bd)

HFK...Composit : 1
    Denne er vel ikke til video men diagnostic video som kanskje burde vært nevnt

HFK....Energiforbruk i standby: <0,5 watt
    Spilleren har quick start mulighet ved innstilling (som burde vært nenvt)
    Er jo beste måten og få utnyttet prosessoren og forkortet oppstart , discload , hurtig manøvreringer osv

Det dårlige med HFK og denne spilleren er at hadde de skrevet riktig info + på en bedre måte så hadde spilleren kunne fremstått som det den virkelig er (meget bra)

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant, men tror ikke jeg bytter ut min 751 med det første. Men følger med her allikavel.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Nå har jeg ikke prøvd spilleren ...ei heller teknisk eller hifi bakgrunn som HFK burde ha men ser litt tvilsomt ut mye av det HFK skriver.
    Mulig jeg antar feil på noen punkter.

Vil vel tro den har volumkontroll ja
    (både stereo og alle kanaler.....analogt)

Da det kun er ett sett multikanalsdekodere i 752BD, kan spilleren kun overføre multikanals kringlyd fra én HDMI-utgang av gangen
    Ett sett decodere er helt sikkert riktig men .....ja man kan sende ...multikanals kringlyd samtidig ut begge HDMI....har egentlig liten betydning da man neppe kopler 2 recivere samtidig men skulle man gjøre det skal det kunne gå

Musikk i 24-bit/192kHz kan ikke overføres trådløst via wi-fi, kun med kabel.
    Dette tror jeg er feil da jeg bil anta spilleren takler feks flac 24/192 6 kanaler

Det anbefales å bruke optisk/koaksial hvis mulig, da overføring via HDMI kan tilføre jitter
    Denne anbefalingen ser jeg som tynt grunnlag....HDMI audio BER er målt mange ganger på Mediatek bikkesettene Oppo/Cambridge har brukt senere år og har veldig lav HDMI jitter.
    (man må også være klar over at optisk/coax vil man få lav bit/kHz uansett hva man avspiller såfremt det man avspiller er kopibeskyttet (det gjør ikke hdmi for den avspiller helt opp til 24/192)
    (man får heller ikke digitalt overført CACD med mindre man bruker HDMI
    Avspillere i "gamledager" var plaget av HDMI jitter......dagens spillere har meget lav HDMI jitter
    (målt med HD codec er det 0 (null) BER)

Som noe meget usedvanlig for en Blu-ray-spiller er 752BD utstyrt med en rekke innganger for digitale lydkilder, bl.a. HDMI, koaksial og optisk.
    Siden HFK altid er så opptatt med og skrive bit/kHz så tror jeg optisk / coax inngang 752 takler max 24/96 og ikke 24/192 (er jo grei opplysning og ha med så man heller velger feks nettverk til 24 192)

Marvell DE2750 QDEO (på primær HDMI-utgang)
    Nei HFK...det sitter en Marvell DE2755 (2750 er det i 751bd)

Composit : 1
    Denne er vel ikke til video men diagnostic video som kanskje burde vært nevnt

Energiforbruk i standby: <0,5 watt
    Spilleren har quick start mulighet ved innstilling (som burde vært nenvt)
    Er jo beste måten og få utnyttet to kjerners prosessoren

Det dårlige med HFK og denne spilleren er at hadde de skrevet riktig info + på en bedre måte så hadde spilleren kunne fremstått som det den virkelig er (meget bra)
    Nå tviler jeg relativt sterkt på at noen i det hele tatt bryr seg om komposittvideoutgangen eller energiforbruket i standby, i alle fall som kriterie for kjøp.

Marvel DE2750 stemmer overens med spesifikasjonene fra Cambridge, som ikke er det samme som står i brukermanualen til spilleren. Så de har sannsynligvis brukt spesifikasjonsarket til Cambridge (som ikke er urimelig å gjøre), og ikke vært klar over at infoen der er feil.

Jeg finner ingen info i manualen til spilleren om hva den takler på coaxial/optisk inn, men den kan spille 192/24 på optisk og coax ut, så det kan jo hende den takler det på inn, også?

Og det kan da godt hende at den ikke kan streame trådløs 192/24 - det står ingenting i manualen om det, så hva vet vel vi?

Det med jitter på HDMI høres merkelig ut for meg også, men hvorfor skulle de skrevet noe sånt om det ikke stemte?

Det med volumkontrollen er definitivt feil, ja.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå tviler jeg relativt sterkt på at noen i det hele tatt bryr seg om komposittvideoutgangen eller energiforbruket i standby, i alle fall som kriterie for kjøp.
    Den enkle komposittvideoutgangen er fremdeles viktig som en "dummy"-utgang eller monitor-utgang. Den benyttes gjerne når en ikke oppnår bilde på noen av de andre utgangene (HDMI, DVI, SCART, S-video etc) og en absolutt trenger å sjekke om det er spilleren eller mottakeren (skjermen/prosjektoren) det er noe i veien med.

Men ellers enig i at den ikke kan være noe kriterie for kjøp

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Jeg finner ingen info i manualen til spilleren om hva den takler på coaxial/optisk inn, men den kan spille 192/24 på optisk og coax ut, så det kan jo hende den takler det på inn, også?
    Siden spilleren er bygget på samme plattform som oppo bdp 105 .....støtter ikke 105 mere enn 24/96 pga begrensning i Mediatek plattform (men med usb inn har 105 24/192 støtte)
    Hvorfor denne begrensningen med mediatek har jeg lest at de anså disse inngangene ment for tv ut osv ...ikke high def

Og det kan da godt hende at den ikke kan streame trådløs 192/24 - det står ingenting i manualen om det, så hva vet vel vi?
    HFK skrev det om 751BD også....(jeg tror den takler 24/192 wifi alikevel)
    Jeg vet forrige og nye modeller Oppo takler 24 192 over wifi med flere formater (også multichannel)
    Dumt om Cambridge har fjernet muligheten..........er ikke alle som enkelt kan kable spilleren

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jitter på HDMI er ikke noe uavanlig da. Denon og Pioneer og sikkert de andre også har sine løsninger på dette problemet. Oftest er det med en Coax kabel.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge Audio Azur 752BD review from the experts at whathifi.com
    Ja, om den omtalen stemmer, så har Cambridge endt opp med det tradisjonelle britiske lydidealet som mange andre tidligere produkter: "No Sex Please, We're British", dvs. avrundet og snilt, men Gud så kjedelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Subtitle Shift

Slik jeg forstår det ut fra brukermanualene, er det en forbedring i 752 BD i forhold til 751 BD at man med 752 kan heve og senke høyden på teksten direkte i bildet ved hjelp av fjernstyringsenheten.
    Med 751 må bildet stoppes, så gå inn i menyen ved hjelp av fjernstyringen, og stille høyden på teksten. Med 752 så har denne på sin fjenstyringsenhet en egen Subtitleknapp, som man kan bruke til stille høyden direkte inn i bildet mens filmen går, uten å gå inn i menyen. Denne muligheten har forøvrig Oppo hatt lenge på sine spillere.
    I det store og hele ingen "must oppgradering", men det gjør denne funksjonen endel lettere når man sitter i halvmørket og skal se film.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fugo
    Slik jeg forstår det ut fra brukermanualene, er det en forbedring i 752 BD i forhold til 751 BD at man med 752 kan heve og senke høyden på teksten direkte i bildet ved hjelp av fjernstyringsenheten.
    Den knappen er en klar forbedring, men først må vi pakke ut go'biten... :-D

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, om den omtalen stemmer, så har Cambridge endt opp med det tradisjonelle britiske lydidealet som mange andre tidligere produkter: "No Sex Please, We're British", dvs. avrundet og snilt, men Gud så kjedelig!
    På 751BD, direkte sammenlikning innebygget dac og Bryston dac, da er der ikke mye forskjell, men Bryston er bedre. Det burde den også være prisen tatt i betraktning, men forskjellen er som sagt ikke større enn mange mer enn gjerne sparer de penge.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra sølv til sort...kan bli "gull"