DVD spiller som tar alle formater gjennom disk og ikke usb.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD spiller som tar alle formater gjennom disk og ikke usb.

Jeg har tenkt å kjøpe en gave til faren min som ikke er veldig god med det tekniske.Han har masse gamle plater jeg har brent til han i diverse format. Mpg,avi -div x etc. Jeg pleier å laste ned ting fra youtube etc med hans favorittartister. Det jeg altså leter etter er en grei dvd spiller hvor det viktigste er at den spiller alle mulige formater og gjerne er enkel og grei å bruke.Den gamle dvd spillereren hans har tatt kvelden og han trenger derfor en ny.

Om det fantes en blanding av dvd og mediespiller ville det også vært akuelt da.
    Håper noen kan hjelpe meg med tips til denne julegaven.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en Blu Ray spiller om den feks skal koples til en hd tv med hdmi

Blu-ray-spillere - Finn de beste tilbudene, informasjon og omtaler

Stort sett takler en bd spiller samme format enten det er DLNA , USB eller Disc
    (hvem format en spiller takler varierer fra nær sagt allt til mindre )
    Trenger du hjelp til valg så skriv ca pris på en spiller

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei takk for svar.
    Det er en ny tv så det går fint. Tenker at det bør ikke koste et sted mellom 1000-1500 ca. Veldig glad om jeg kunne få noen tips.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    feks
    Samsung BD-E5500 - Blu-ray-spiller - Finn laveste pris, omtaler og informasjon

Bruker du litt tid til å lese deg frem om billigere spillere vil jeg tippe du kan få en bd spiller helt net til ca 400,- +/-
    som dekker dine behov.
    (type filformat på disc som skal støttes i forhold til hva man har av format på disc pr i dag........hvor mange andre format er ønskelig for fremtiden osv)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    feks
    Samsung BD-E5500 - Blu-ray-spiller - Finn laveste pris, omtaler og informasjon

Bruker du litt tid til å lese deg frem om billigere spillere vil jeg tippe du kan få en bd spiller helt net til ca 400,- +/-
    som dekker dine behov.
    (type filformat på disc som skal støttes i forhold til hva man har av format på disc pr i dag........hvor mange andre format er ønskelig for fremtiden osv)
    Heisann. Nå har jeg kjøpt bpd spiller 970. Det var litt impuls fra min side for det var morsomt med internett på tven. Han kan også spille alle de gamle plagene sine. Pappa ble helt frelst og sa søren heller. Dette skal jeg lære meg å bruke. Når han kunne velge filmer og musikk fra youtube. Så nå har jeg en gammel pappa som har bestemt seg for at nå vil han lære seg å bruke de ulike funksjonene : ).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •