Yamaha BD-S673: Netflix problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Yamaha BD-S673: Netflix problem

Dette er den andre spilleren jeg har prøvd, og går utifra at det er en lik feil på alle BD-S673 spillere. Først ville ikke spilleren buffre nok til å spille av serier (sons of anarchy, prison break osv.), men filmer var ikke noe problem (uno blant annet). Nå får jeg ikke spilt av noe, jeg velger en episode eller film, og trykker på start. Så hopper spilleren ut av Netflix til menyen. Dette uten unntak hver gang jeg prøver å spille av noe. Netflix fungerer fint på data, ipad og telefon.

Noen forslag til hva som kan gjøres for å fikse dette, bortsett fra å mase til Yamaha om en fw oppdatering?

Oppdatering: Viser seg at flere har problem med Netflix og at spilleren henger seg opp av andre årsaker, eneste løsning på sistnevnte er å dra ut strømkabel. Har etter noen ubesvarte eposter tatt kontakt med Yamaha på telefon. Det virket ikke som om de var klar over problemet, avventer tilbakemelding. Har tatt i bruk en Sony BDP-S790, får se om jeg returnerer Yamahaen eller Sony neste uke. Sonyen fungerer så langt knirkefritt. Irriterende i grunn da jeg foretrekker Yamahas design som matcher receiveren, iPad fjernkontroll app og støtte i andre apper og bedre støtte for høyoppløste formater gjennom DLNA.

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gjenoppliver denne tråden litt. Lurer på om spilleren ble mer stabil etter firmware opptadering som kom i februar i år? Vurderer denne selv

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg returnerte min spiller en og to, etter å ha prøvd litt forskjellig slo jeg meg til ro med en Sony BDP-S790. Meget fornøyd med den, aner ikke om Yamaha sin nye fw løser netflix problemet, men Sony spilleren er en langt mer fleksibel spiller og jeg ville uansett valgt den igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •