phillips bd2980 ok bd til en lapp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

phillips bd2980 ok bd til en lapp?

Philips 3D Blu-ray-spiller BDP2980 - Elkjøp

Ser denne er og få tak i på lokale elkjøpen og frister litt siden jeg nå kun har en ps3 (feit) som fungerer. Men drar på åra, den har en tendens og begynne og brumme som en ***** når man setter inn en disk f.eks.

Kobling blir så standard som hdmi rett i recievern. Og text shift kan jo være greit og ha i de få tilfellene jeg har undertekster på.

Så sånn sett ser jo denne ok ut til jeg får spart til en cambridge eller noe (kan ta tid for jeg har lyst på fronter først)

Og om ikke så er det jo elkjøp, så ikke mye pes og pakke inn igjen og få tilbake penga inne 30 dager.

kort oppsumert: Er det en ok spiller eller vil den krabbe ut av racken og drepe alle i huset en vintersnatt?

hovedfokuset er helt vanlig 2d film, pcn tar seg av resten.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var nede og henta den i går og så langt vil jeg si det faktisk var litt mer oppgradering enn jeg hadde forventet.

Så langt sett batman begins i går og testa en par scener med avengers og ser nå på the dark knight å jeg synes faktisk bildet er skarpere enn fra ps3'n og den laster kanskje filmene litt raskere eller like raskt som ps3n.

Så på denne som ren erstatning av ps3n sin blueray funskjon, jeg vil ikke anbefale denne spessielt til en kino, har ikke funnet mulighet til og slå av displayet men siden jeg har elektronikken stående ved siden av sofan og ikke i front.

Så til konklusjon så har jeg fått akkurat det jeg hadde forventet så beholder nok denne inntil videre siden det kan ta såpass som et par år før jeg har penga og overse til en real bd spiller.

Ps: har enda ikke testa noe 3d materiale.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •