Noen som kjenner til evt. forbedringer på Pioneer BDP-450 mot den eldre 440?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kjenner til evt. forbedringer på Pioneer BDP-450 mot den eldre 440?

Hallo.

Er på jakt etter en rimelig men brukbar spiller som også støtter SACD og DVD audio.
    Har vurdert Pioneer BDP-440 som en av de rimeligste spillerne med denne støtten, og ser nå at det kommer en ny modell BDP-450.
    Den har i forhold til den tidligere modell 2 HDMI utganger, men er det noen andre forbedringer eller forskjeller på disse spillerne noen kjenner til?

Om det ikke er noe forbedringer på bilde og/eller lyd er det ikke verdt 1k ekstra for min del ihvertfall, selv om det sikkert er noen ekstra nettverkfunksjoner eller lignende.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    BDP-450 som jeg tror 440 ikke har

WiFi (intergert) er ikke sikker men tror det var dongle på 440

Qdeo er bildebrikke fra Marvell.....hvem av brikkene i Qdeo serien er jeg ikke sikker på men neppe den nyeste (qdeo 2755) siden 450 ikke har 4k scalering,2 hdmi inn , 2d til 3d convertering osv ...kanskje samme som lx55 har (qdeo 2750) eller qdeo 2710 eller qdeo 3010 som også har vært mye brukt)

perfekt var ikke bildebehandling 440 men bedre enn 430.
    Vil vel tippe at feilene fra 440 er forbedret så 450 får mere riktig video behandling

2xHDMI ut ....usikker på om man får video ut av begge men man får minimum lyd ut hdmi 2 utgang som er det mest viktige for de som ikke har hdmi 1.4 recivere (for 3d) ...litt usikker på om man må bruke hdmi utgang nr 2 for PQLS)
    ..........må lese manual for å finne ut funksjonene...(jeg har ikke lest)

IP Controll er oppført som nytt (men det var det vel på 440 også)

Kommer en BDP LX56 også

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •