OPPO BDP-103 og 105. - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 32 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 633
    Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av raytak
    Vet om 1 som kjøpte fra bombay, dem satt verdien til 85 dollar, ca 300 i moms, og mener den er ferdig sonefri.

Men hva mener du med at us netfix er mer jobb?
    Å sette det opp første gangen da US netflix , vudu osv ikke godtar Norsk IP adresse
    Google

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Unblock US på appletv og boxee,regner med det vil fungere på denne også.

Newcomer raytak sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

med Bose

Jeg har Bose v 25, om jeg kjøper meg en slik oppo, hvordan blir tilkoblingen?
    Blir det rett fra oppo til bose, som går til tv?

Beklager om dette er litt "uvitende" spørsmål, men har nettopp kjøpt meg bose og phillips 9607, og vil ha dette til å fungere sammen uten mye stress8) .

er ny på dette med smart tver osv, men vil gjerne ha netfix og da selvsagt souround lyd der.

Mvh
    Raymond

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Bose v 25, om jeg kjøper meg en slik oppo, hvordan blir tilkoblingen?
    Blir det rett fra oppo til bose, som går til tv?

Beklager om dette er litt "uvitende" spørsmål, men har nettopp kjøpt meg bose og phillips 9607, og vil ha dette til å fungere sammen uten mye stress8) .

er ny på dette med smart tver osv, men vil gjerne ha netfix og da selvsagt souround lyd der.

Mvh
    Raymond
    Jeg har selv Oppo-spiller fra Bombay og den fungerer perfekt med norsk-registrert Netflix....og ved hjelp av Unblock-us får jeg også tilgang til det amerikanske utvalget fra Netflix (selv om det er en norsk konto)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mons_ivar
    Jeg har selv Oppo-spiller fra Bombay og den fungerer perfekt med norsk-registrert Netflix....og ved hjelp av Unblock-us får jeg også tilgang til det amerikanske utvalget fra Netflix (selv om det er en norsk konto)

Bra :-D Da er en slik underveis til meg...

Takk takk

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mons_ivar
    Hvor lang tid gikk det fra du bestilte til du fikk den. Synes det er dårlig oppdatering på sporing fra usps. Bestilte den sist søndag. Ikke vært noe bevegelse siden den 17/1

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Hvor lang tid gikk det fra du bestilte til du fikk den. Synes det er dårlig oppdatering på sporing fra usps. Bestilte den sist søndag. Ikke vært noe bevegelse siden den 17/1
    Det gikk noen dager fra bestilling til den ble noe action, bare vent å se til uka, så ordner det seg nok
    jeg har bare gode erfaringer med Bombay...

Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker. 17.12.2012 17:03 2061 GARDERMOEN
    Sendingen er til importvurdering 17.12.2012 14:54 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er ankommet mottakerlandet 17.12.2012 14:54 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er sendt fra avsenderland 14.12.2012 15:40 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er sendt fra avsenderland 14.12.2012 15:34 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er ankommet eksportterminal 14.12.2012 15:33 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er innhentet 12.12.2012 21:49 60714 Niles, USA

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gikk noen dager fra bestilling til den ble noe action, bare vent å se til uka, så ordner det seg nok
    jeg har bare gode erfaringer med Bombay...

Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker. 17.12.2012 17:03 2061 GARDERMOEN
    Sendingen er til importvurdering 17.12.2012 14:54 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er ankommet mottakerlandet 17.12.2012 14:54 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er sendt fra avsenderland 14.12.2012 15:40 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er sendt fra avsenderland 14.12.2012 15:34 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er ankommet eksportterminal 14.12.2012 15:33 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
    Sendingen er innhentet 12.12.2012 21:49 60714 Niles, USA
    Det er mulig det fremgår et svar på dette spørsmålet tidligere i tråden, men jeg spør likevel: Må en kjøpe omformer (110v >220v) for å bruke denne US-varianten av Oppo i Norge? Eller må jeg i det minste kjøpe ny nettkabel dersom Opps strømforsyning skulle takle 220V (nettstikkene i US er jo ikke de samme som i Norge)?

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ihvertfall tidligere kjøpt fra Bombay og da fulgte det med omformer, kjøpte da en sonefri Panasonic.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å bytte kabelen så du får rett stikk. Trenger ikke omformer.
    ps: Spillern min er kommet til Gardemoen.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det er mulig det fremgår et svar på dette spørsmålet tidligere i tråden, men jeg spør likevel: Må en kjøpe omformer (110v >220v) for å bruke denne US-varianten av Oppo i Norge? Eller må jeg i det minste kjøpe ny nettkabel dersom Opps strømforsyning skulle takle 220V (nettstikkene i US er jo ikke de samme som i Norge)?

Følger med kabel også, både til 220v og den amerikanske typen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følger med kabel også, både til 220v og den amerikanske typen.
    Det er jo helt fabelaktig!

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ps: Spillern min er kommet til Gardemoen.
    Hvordan går det? Har du fått den nå? Hvor mange dager tok det i så fall fra bestilling til mottak?
    Lurer på å gjøre det samme som deg...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kom på døren min med postdama i går. Da tok det 9 dager, og da var jo helgen også med. Eneste du må vær obs på hvis du får den levert på døren er fortollingsgebyret. Det kommer som oppkrav med pakken. Kr. 257.- kontant, ikke kort. Fulgte med stikk til norsk kontakt. Så litt kjip ut den da, men er jo bare å bytte hele kabelen.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Oppo 103/105 video benchmark testet som første spiller gjennom tidene (snart 7 år med bd spillere) med en total score på 100%..........en ekte referanse spiller.

Kort og greit..........bedre bd spillere video ytelse får man ikke kjøpt for penger (ingen spillere har fått 100% score før uansett om pris på spiller har vært nærmere 100 000,-

Fargeconverterer 100% til 4.2.2.....4.4.4....RGB.......beste utgangspukt bd spiller (referanse) blir også 103/105 for de med ekstern video prosessor og bruk av source direct

Oppo BDP-103 Universal Blu-ray Player - Secrets of Home Theater and High Fidelity

google norsk...Google Oversetter

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

105

Fantastisk8-)
    Jeg gikk for 105 for 1500 dollar i dag. Håper det går rimelig greit gjennom tollen:grin: .

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vudu

Kan jeg få vudu ved å bruke unblock us på europeisk modell, eller må jeg gjøre den sonefri først?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du får Vudu på EU modellen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kom på døren min med postdama i går. Da tok det 9 dager, og da var jo helgen også med. Eneste du må vær obs på hvis du får den levert på døren er fortollingsgebyret. Det kommer som oppkrav med pakken. Kr. 257.- kontant, ikke kort. Fulgte med stikk til norsk kontakt. Så litt kjip ut den da, men er jo bare å bytte hele kabelen.
    Fikk forsepørsel om å betale på google konto e.l. Noen som har prøvd. Jeg la inn kortbetaling på siden deres når jeg bestilte 105en. Er skeptisk til slike mailer.

Side 8 av 32 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •