Lese undertekster ved spoling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lese undertekster ved spoling

Finnes det noen Blu-Ray spillere som ved spilling av DVD-plater, takler å vise undertekster ved laveste spolehastighet?
    Hadde en Panasonic DMR-EH50 DVD-opptaker som taklet dette, men den gikk ødelagt nylig.
    Har sendt dette spørsmålet til en rekke produsenter, men ingen har til nå kunnet svare på dette.
    Hadde vært kjekt om noen visste noe om dette. Kan ta litt tid om man skal kjøpe flere spillere og så måtte returnere mange igjen til butikken, selv om man har mulighet til det.

Newcomer E.H.D sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Marantz UD5005 Blu-ray spiller som viser undertekster ved laverste spolehastig på BD, har ikke sjekket på DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre ikke noe svar til deg, men lurer veldig på hvorfor du har behov for dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bullcat
    Har dessverre ikke noe svar til deg, men lurer veldig på hvorfor du har behov for dette?
    Det er rett og slett fordi jeg liker å kunne spole i filmsekvenser der det skjer lite, men samtidig kunne raskt slå om til vanlig visning når det prates i filmen igjen. Ser av og til filmer på nesten halve tiden. Får kanskje ikke så mye inntrykk av hver film, men rekker å se flere. Det er min måte å takle en stresset hverdag på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av E.H.D
    Har en Marantz UD5005 Blu-ray spiller som viser undertekster ved laverste spolehastig på BD, har ikke sjekket på DVD.
    Takk for tilbakemelding. Da skal jeg vurdere å prøve en Marantz.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noen Blu-Ray spillere som ved spilling av DVD-plater, takler å vise undertekster ved laveste spolehastighet?
    Hadde en Panasonic DMR-EH50 DVD-opptaker som taklet dette, men den gikk ødelagt nylig.
    Har sendt dette spørsmålet til en rekke produsenter, men ingen har til nå kunnet svare på dette.
    Hadde vært kjekt om noen visste noe om dette. Kan ta litt tid om man skal kjøpe flere spillere og så måtte returnere mange igjen til butikken, selv om man har mulighet til det.
    Jeg var i samme situasjon etter å levd med en meget bra Panasonic-spiller som familespiller. Så jeg kjøpte likegodt en Cambridge azur 751 bluray-spiller til stua. Den kan spole med synlig tekst i både X1 og X2 hastighet på DVD og X1 hastighet på BLU-RAY. Maks spolehastighet er X5, dvs. fem trinn.

Spilleren er ikke billig, men da får du til gjengjeld lyd og bilde av bra kvalitet. Jeg vil anta at alle spillerne som bruker Mediatek plattformen (Oppo, Compagniet, Primare etc.) kan det samme:

CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller | Hi-Fi Klubben

Newcomer blashyrkh sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du er skikkelig gnien, gå for en Phillips BDP3200
    spoler med tekst opp til 2x.

har prøvd med dvd, og blueray. fungerer helt fint med spoling opp til 2x.

BD: spoler 2x , 8x, 20x , 50x , 100x så det er litt av en hopp!
    DVD: spoler 2x, 4x, 8x, 16x

et lite advarsel:
    Brukegrensesnittet er invaderende , det er et digert PLAY eller PAUSE midt på
    skjermen og tid nede på skjermen så en ikke får lest teksten i 2-3 sekunder, det er litt irriterende, hvorfor føler Phillips at de må putte det i midten, ikke i øvre kant av skjermen?

Godt å se at det er ikke bare meg som liker å spole med teksten.
    Jeg vil oppforde folk til å poste skjermbilder og slikt!

http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1352755960 (glemte å krympe den, det er 1500px)
    "tomme tømmer buldrer mest"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •