ICOS Mod-chip for Pioneer BDP150?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ICOS Mod-chip for Pioneer BDP150?

Hei

Jeg husket jeg hadde sett en modchip for Pioneer-spillere så jeg følte meg ganske trygg da jeg kjøpte en BDP150 for noen uker siden. Så fant jeg i ettertid ut at chipen som selges er for BDP140. Det selges ferdigmoddede BDP150, så det må vel være mulig å få tak i chip/kit til BDP150 også?

Noen som vet noe om dette? Alternativet er å heller bare kapitulere og kjøpe en spiller til, og da kan jeg liksågodt importere en fra USA...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Det nærmeste jeg kom i farten er å sende inn spilleren for mod.
    I.C.O.S modifiering av Pioneer BDP-S140/150/440/LX55

Ser at BDP-140 og BDP-150 med flere er nevnt i samme slengen, så det er mulig at samme type kit kan brukes på flere spillere.

Tror det er mindre åpent salg av slike DIY kit siden det kan være ganske krevende og montere slike ting.

Har også skummet igjennom noe forum der det står om uoffisiell firmware til blant annet BDP-140 som gir sonefritt på både DVD og Blu-ray.
    Men har ikke lest så nøye, noen ulemper var det vel også.....
    Kan kikke litt her om du har interesse:
    Pioneer Blu-ray players 2011 - BDP-140/BDP-440/BDP-LX55/BDP-53FD

Vurderer selv å kjøpe en Pioneer spiller med støtte for SACD og DVD-Audio, men vurderer å se hva som kommer av de nye modellene nå ganske snart.

MVH Nettulf

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nettulf
    Hei.

Det nærmeste jeg kom i farten er å sende inn spilleren for mod.
    I.C.O.S modifiering av Pioneer BDP-S140/150/440/LX55

Ser at BDP-140 og BDP-150 med flere er nevnt i samme slengen, så det er mulig at samme type kit kan brukes på flere spillere.

Tror det er mindre åpent salg av slike DIY kit siden det kan være ganske krevende og montere slike ting.

Har også skummet igjennom noe forum der det står om uoffisiell firmware til blant annet BDP-140 som gir sonefritt på både DVD og Blu-ray.
    Men har ikke lest så nøye, noen ulemper var det vel også.....
    Kan kikke litt her om du har interesse:
    Pioneer Blu-ray players 2011 - BDP-140/BDP-440/BDP-LX55/BDP-53FD

Vurderer selv å kjøpe en Pioneer spiller med støtte for SACD og DVD-Audio, men vurderer å se hva som kommer av de nye modellene nå ganske snart.

MVH Nettulf
    BDP150 er vel 2012-modellen til Pioneer, trodde jeg. Men jeg ga opp hele dette prosjektet og har nå en amerikansk bluray-spiller på vei. Den dukker vel opp i posten om en ukes tid, tenker jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •