Netflix på Blu-Ray?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Netflix på Blu-Ray?

Hei,

jeg skal kjøpe meg en Blu-ray-spiller, og kikker litt på Denon 1713 og Denon 2012. Jeg ser at disse skal støtte Netflix, og den gode nyheten om at Netflix kommer til Norge mot slutten av året er jo akkurat kommet.

Er det noen som i praksis vet hvordan denne "Netflix-støtten" fungerer? Får man opp Netflix-menyen på TVen via spilleren, eller er det bare en ren DLNA (el.l) "push"-funksjon, som man må administrere via PCen?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    Hei,

jeg skal kjøpe meg en Blu-ray-spiller, og kikker litt på Denon 1713 og Denon 2012. Jeg ser at disse skal støtte Netflix, og den gode nyheten om at Netflix kommer til Norge mot slutten av året er jo akkurat kommet.

Er det noen som i praksis vet hvordan denne "Netflix-støtten" fungerer? Får man opp Netflix-menyen på TVen via spilleren, eller er det bare en ren DLNA (el.l) "push"-funksjon, som man må administrere via PCen?
    Det må nesten være en app med fancy menyer for at de skal kunne skryte på seg Netflix-integrasjon. Personlig foretrekker jeg Vudu.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    Hei,

Den finns i Meny på BluRay spelaren, precis som på AppleTV, Playstation 3 och Nintendo Wii. De flesta SmartTV proodukterna har väl Netflix också tror jag.

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Den finns i Meny på BluRay spelaren, precis som på AppleTV, Playstation 3 och Nintendo Wii. De flesta SmartTV proodukterna har väl Netflix också tror jag.
    Kult! Det fungerer altså på samme måten som f.eks VoD-tjenesten til Get og Altibox.

Dette er meget spennende, genialt at grensesnittet mellom Netflix og TV blir så enkelt! Tungvint å måtte kople opp en PC hver gang man skal starte en film Jeg kikket på en uofisiell liste over innholdet Netflix tilbyr i UK, og det er ekstremt mye bra der! Jeg tror dette kan bli en like god killer app som Spotify, men sikker litt bad news ifht distributørenes VoD-tjenester...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netflix är ju billigt, tror jag betalar 9 dollar i månaden eller noe, men desvärre är inte bild och ljudkvalite där det borde. Det de kallar HD är sannerligen inte mycket mer än en ok DVD. Itunes är helt överlägsna på bildkvalitet på stream. Kristallklart, nästan för skarpt om det nu är möjligt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •