Ikke Amazon instant video på Panasonic DMP-BDT220?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke Amazon instant video på Panasonic DMP-BDT220?

Kjøpte en Panasonic dmp-bdt220 blu-ray spiller på Expert i dag. Finner ikke Amazon instant video på den, selv etter FW oppdatering. Klarer å gå inn på sidene fra en iPad, så det kan ikke være at norske ip'erblir blokkerte. Noen tips? Dette brukes bl.a. Av CNET som en av de gode grunnene til å køpe den.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her er film apps tolgjengelig i Norge (kanskje ikke alle er på din bd spiller)
    Video & Movie | VIERA Connect Apps Navigator | VIERA | Plasma&LCD TV | Panasonic Global

amazon er vel for usa brukere
    Amazon Video | VIERA Connect Apps Navigator | VIERA | Plasma&LCD TV | Panasonic Global

Siden du hadde gode grunner til å kjøpe denne spilleren pga amazon......hvem har gitt deg info om at spilleren skal støtte det ?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde AIV kun var tilgjengelig i USA? Amazon Instant Video - Wikipedia, the free encyclopedia Ut fra det jeg fant da jeg sjekket dette for litt siden, så må man bruke VPN-løsninger for å se AIV utenfor USA, og da vil jeg anta at tjenesten ikke ligger inne i FW til europeiske BD-spillere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Ser ut til at dere har rett og at jeg må vente på Amazon (og Netflix, men det visste jeg). Jeg valgte denne foran tilsvarende priset LG pga bedre DVD oppskalering, SD slot (felles besiktigelse av dagens blinkskudd) og støtte for flere formater. Amazon støtte var bare et (mulig) pluss (leste tester hos CNET). Ingen hast nå, siden jeg bare har mobilt bredbånd på hytta og helst nyter solen eller en god bok. Dere vet hvordan det er når et nytt produkt kommer i hus. Da må alle funksjoner testes...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •