Blue ray versus mediaspiller??? - Driter i pris

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blue ray versus mediaspiller??? - Driter i pris

Hei

Jeg har en bluerayspiller som heter Phillips bdp 5200/12. Jeg har en del orginale blue ray disker, men bruker den også til å streame filer fra hardisk på mac. Dette har fungert helt frem til jeg oppdaterte firmweare og nå for jeg ikke spilt filer som ikke settes inn i orginal BD.

Jeg kjøpte forleden Boxee fordi det skulle være det beste. Bildekvaliteten var en joke i forhold til det jeg fikk med bluerayspilleren, og nå lurer jeg på om noen har noe tips til mediaplayer eller bluerayspiller med optimalt bilde og som fungerer med å streame mkv, avi, divx, mp4 og andre standardformater. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva det koster bare det er bra, men jeg er nok ikke villig til å betale mer enn 10 000. Ellers trenger det ikke være 3D støtte, og jeg klarer meg med nettverk og 1 HDMI utgang.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan varmt anbefale CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller | Hi-Fi Klubben som både blu-ray- og mediaspiller.
    Spiller ALT jeg har matet den med, og har veldig bra bilde og lyd.
    Tråd om spilleren her: http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...y-spiller.html

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Blir det like bra bilde på media avspilleren som blue ray avspilleren? I såfall er jo eneste ulempen at du ikke får spilt orginal BD på mediaboksen. Synes jo det er kult med all gadgetene mediaboksene har (som at man får imdb, og automatisk nedlasting av sub og en bra visuel oversikt over filmene, så da er det evt like greit å beholde blue rays spilleren jeg har og gå for mediaboksen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •