Blu-Ray og mediaspiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-Ray og mediaspiller?

Jeg har i det siste hatt tanker om å gå til innkjøp av en blu-ray spiller som også kan spille av filmer fra NAS'en, om det finnes. Slik jeg har forstått det skal f.eks. Panasonic 3D Blu-ray-spiller DMP-BDT110EG og Samsung BD-D6500 samt flere kunne gjøre dette, men er den noen som har erfaringer med denne funksjonen på blu-ray spillere?

Jeg håper i det lengste å kunne hoppe over en dedikert mediaspiller og vurderer å heller kjøpe en blu-ray eller et anlegg som kan gjøre samme nytten... Tips?

Noen som har erfaringer med Sony BDP-S580?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av swanstillidie
    Jeg har i det siste hatt tanker om å gå til innkjøp av en blu-ray spiller som også kan spille av filmer fra NAS'en, om det finnes. Slik jeg har forstått det skal f.eks. Panasonic 3D Blu-ray-spiller DMP-BDT110EG og Samsung BD-D6500 samt flere kunne gjøre dette, men er den noen som har erfaringer med denne funksjonen på blu-ray spillere?

Jeg håper i det lengste å kunne hoppe over en dedikert mediaspiller og vurderer å heller kjøpe en blu-ray eller et anlegg som kan gjøre samme nytten... Tips?
    Popcorn Hour C-300 kan være en kandidat, litt usikker på 3D, men den kan hvertfall spille filmer fra NAS'et ditt.

Popcorn Hour C-300 - Mediesenter - Finn laveste pris, omtaler og informasjon

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I praksis må du lete etter mediaspillere som også spiller Blu-ray. Dvs. Popcorn Hour eller Dune.

Blu-ray spillere fra klassiske produsenter kan gjerne spille av ting fra nettverk, men det vil være fra internettjenester eller DLNA.

Personlig har jeg sansen for Dunes spillere, og hvis du vil ha med BD-spiller, så har du valget mellom:

Dune BD Prime
    Dune HD Max
    Dune HD Smart B1 (demovare)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •