Samsung smart tv-via BD-D6500-"Network interference Occured"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung smart tv-via BD-D6500-"Network interference Occured"

Heisan..dro og kjøpte denne Blu Ray spilleren. Det sto mellom Pioneer sin siste til rundt 3000 spenn, Panasonic sin 310 modell og denne. Det som vippet i Samsung favør var muligheten til å forvandle TV til en Smart tv. Må dessuten få legge til, at overgangen fra PS3 til denne som avspiller av Blue Ray, har vært formidabel! Både på lyd og bilde siden. Anbefaler alle som bruker PS3 som avspiller,å teste noe annet...

Men spørsmålet mitt nå, til andre med Smart Tv,enten det nå formidles via Bd-spiller, eller rett fra TVèn, er:

Får dere ofte meldingen når dere logger inn på "SAMSUNG APPS", at en "Network interference Occured. Please try again later"?

Den stopper meg hver gang. Muligens jeg gjør noe feil her,men det som er klart er at nettverket fungerer på alle andre apparater(CD sin tuner, PS3 og Pioneer forsterker),så feilen ligger neppe der, og dessuten også på andre linker i Smart-tv. America Online f.eks., som streamer Hd-innhold så det riktig smeller.

Takk for innspill!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat samme problem med Samsung Apps på min UE55D8005. "Det har oppstått nettverksinterferens" :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •