Vurderer Marantz UD5005 vs DMP-BDT310

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Vurderer Marantz UD5005 vs DMP-BDT310

Hei skal ha en ny spiller dvs. blu-ray for ikke å ha for mange komponent bokser som er en utfordring å få plassert av og til.
    Vil gjerne ha en som også gir god lyd på musikk cd'er da jeg faktisk ser for meg at en litt dyrere spiller vil gi dette men er ikke
    sikker og derfor henvender jeg meg til forumet. Panasonic DMP-BDT310 er jo bra men jeg vurdere en spiller opp i pris klasse slik som Marantz UD5005.
    Hva vinner jeg på x2,5 i pris økning
    Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz UD-5005
    I dag så går fakstisk 90% av den musikken jeg spiller via squeezebox duet & ATV hadde det heller hvert bedre og satse på en Hegel 11 dac for lyd bilde sitt skyld og så gå ned på pris nivå for blu-ray og da kjøpe en Panasonic DMP-BDT310 ?

Monodrive

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker du ikke dac på din Duet, du kan vel bruke samme på din BD spiller.
    Ser liten vits i å velge en BD der er god på stereo og cd i det hele tatt når du har Squeezebox.
    Vanskeligt valg det...men der er andre valg du bør se på også, som Oppo og Cambridge synes nå jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    B
    Vanskeligt valg det...men der er andre valg du bør se på også, som Oppo og Cambridge synes nå jeg.
    Ja har sett litt på dette Oppo 95 er litt dyr, og ser at det er litt skeptisk her på forumet om BDP-LX55 og at de trekker frem Denon-dbp-2012 som også koster noen kroner.

Har ikke helt fått tenkt igjennomalt enda, har gått med tiden til å se på et nytt stort tv-bord med nok plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •