første gangs bd spiller kjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

første gangs bd spiller kjøp

hei som topic
    hvar og titta/demo oss en bekjent med full hd for et bilde!... har i dag en av pilips rimlige 46 "full hd" tver men aldri vert i nerheten av et slikt bilde og ikke minst lyd... kjeringa var like borte som meg da spørsmålet kom... klarer vi det der på stundent budsjett? ser at elkjøp har en
    Philips Blu-ray-spiller BDP2600 til 400 kr
    men er det andre greie bd spillere på markedet i "student vilig pris? har en yamaha rx-v 776 er det vel med fult sett xls6/c og 12" fra cerwin samt xtz suber så hadde vert morro med og få bilde og lyd ordentlig på stell :P

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic har rimelige modeller, de er vel også kanskje mer driftssikre enn Philip sine tror jeg, men ja, til 400,- er det vel verdt et forsøk.
    Der er mange meninger om hva et bra bilde er egentlig, noen vil ha sylskarpe LED modeller, andre liker plasmaskjermens bilde bedre.
    Hvilken dvd spiller har du nå? Jeg hadde store forventninger da jeg kjøpte min Cambridge, men må innrømme noen her på forum har rett i at der ikke er så himla stor forskjell på BD og DVD egentlig. Selvfølgelig er det bedre, men dvd på Cambridgen er faktisk ganskee rått også.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken dvd spiller har du nå? Jeg hadde store forventninger da jeg kjøpte min Cambridge, men må innrømme noen her på forum har rett i at der ikke er så himla stor forskjell på BD og DVD egentlig. Selvfølgelig er det bedre, men dvd på Cambridgen er faktisk ganskee rått også.
    Da må du kanskje ha i mente` at Cambridgen er så god at den utligner bildet mellom DVD og Blu-ray på en måte som de billigere spillerne IKKE gjør

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det her du sikkert rett i. Om det bare handler om BD er der vel egentlig ikke de store forskjeller på spillere har jeg hørt.

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til særlig mer enn en tusing får du ikke mediastrømningsbokser noe særlig bedre. Litt å gå på mtp 5 eller flere kanals lyd siden hdmi consortium insisterer (du husker dem fra DHCP) på at man må ha et drev montert for å nyttegjøre seg av ting som er støttet av chipsettet man bruker.

Wdtv live eller den nye popcorn boksen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •