Fins det en Blu-ray-spiller med 3D-støtte for veggmontering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fins det en Blu-ray-spiller med 3D-støtte for veggmontering?

Jeg er av plasshensyn nødt til å kjøpe flatskjerm til hytta til våren, og jeg skal ha den på veggen. Fronthøyttalerne og senteren skal også veggmonteres (jeg skal bruke noen "vintage" Wharfedale-høyttalere av E-serien til det, siden de er favoritthøyttalerne mine på musikklyd) og jeg vil ikke ha noe som helst på gulvet. Jeg har sett en ett år gammel tråd om dette her på forumet, men der var løsningen et såkalt "hjemmekinoanlegg" fra LG , og det er jeg ikke veldig interessert i. Etter min mening er det akkurat like mye hjemmekino som det å å ha to blikkbokser med snøre mellom er en telefon...

Hvis det ikke fins noe, kan jeg nok sette Blu-ray-spilleren på utstyrsrommet (der jeg skal ha forsterkeren, med alt av kabler skjult i fleksrør under gulvet til tv/høyttalere), men det hadde vært greit å slippe å gå gjennom gangen, forbi soverommene, for å bytte film. Særlig sent på kvelden, når noen sover. Har noen et tips om en sånn spiller? Jeg prøvde å google litt, men kom ikke fram til noe annet enn noen eldre Samsung-varianter som ikke støtter 3D. Og kjøper man først en tv til 15-20 høvdinger (kanskje den nye Philips med MothEye eller Panasonic VT-30) vil man jo kunne utnytte alle mulighetene. Ungene vil iallfall det...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, takk! Jeg ser den er utsolgt der, men HiFi-klubben har den på tilbud til noen hundrelapper mer, og i en litt mer diskré farge enn sølv, så jeg skal kontakte dem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •