Pioneer BDP-LX55 Blu-Ray i salg ! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 112
    Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roarbakken
    Når det gjelder PQLS tror jeg du bare kan bruke fjernkontrollen for å aktivere pqls "on/auto" i receiveren. Tror du må sette den slik at den er aktivert i receiver. Men hos meg som tidligere nevnt får jeg audio drop outs ved bruk av pqls iallefall på film, så jeg har slått den av. Husker ikke hvordan det var på CD, knapt testet det.

Rart med det at du ikke får bd-spilleren til å lagre at du har valgt bistream. Forsøkt å å gå inn under "hdmi" og velg "Pure audio". Gå så tilbake til hdmi audio out og velge bistream. Deretter går du igjen tilbake til "hdmi" og setter innstillingen tilbake til "single" om det er det du i utgangspunktet valgte. Så kan du trykke return, gå ut av menyen igjen.
    Skal forsøke den rekkefølge å se omden husker min lagring.
    Rart at det kun gjelder meg, så jeg vil tro at det nå funker.

Irriterende med at teksten på film ikke kan flyttes opp på bilde.!

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nugstarr
    Skal forsøke den rekkefølge å se omden husker min lagring.
    Rart at det kun gjelder meg, så jeg vil tro at det nå funker.

Irriterende med at teksten på film ikke kan flyttes opp på bilde.!

Da er det forsøkt også. Igjen var instillingene tilbake til PCM. :evil:

Så igjen må filmen skrues av før jeg kommer inn i menyen for så å stille tilbake igjen til bitstream fra PCM som den har automatisk stilt seg tibake til hver gang jeg skifter film. Andre som har samme problem?
    Skjønner ikke dette og veldig irriterende.

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke feilfri min heller, Audio Drop Out problem !

Hei

Ser nok ut til at min også har problemer med Audio drop out.
    Så film igår kveld og la merke til Audio drop out?, hørtes ut som små "knitt", kom med jevne mellomrom, ca. hvert 40.sek - 1.min.
    Utrolig kjedelig, men dette skal kunne rettet opp med en firmware oppgradering, for bare håpe Pioneer får fingeren ut her!
    Foruten disse "småproblemene" synes jeg spilleren leverer meget gode bilder, både på Blu-Ray og DVD.
    Dette var med PQLS aktivert, ser at andre her sier dette forsvinner ved å de-aktivere PQLS, skal teste det senere ikveld.
    Hvis problemene da vedvarer kommer jeg nok til å bestile meg en Cambridge Azur 751BD.
    Dette minner meg om Denon, der man hele tiden satt og ventet på neste firmware oppgradering, det orker jeg ikke.
    Hadde disse problemene først og fremst vært i forhold til streaming etc. som jeg ikke bruker eller har bruk for hadde det ikke gjort meg noe, og jeg kunne levd med det.
    Synes dette var veldig kjedelig, synes ellers spilleren gjør det meste bra, den er rask, opplever den tilnærmet støyfri, meget gode bilder, gode innstillingsmuligheter, gjør seg meget bra ilag med receiveren designmessig, ser meget bra ut og forholdsvis en rimelig spiller.
    Ordner Pioneer opp her er spilleren et kupp!, lar de det bare ligge, blir dette en fiasko! Ser også på utenlandske forum at folk opplever de samme problemene "all over"! Forsvinner problemene ved å de-aktivere PQLS gir jeg spilleren en sjanse og venter på en firmware oppgradering.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det forsøkt også. Igjen var instillingene tilbake til PCM. :evil:

Så igjen må filmen skrues av før jeg kommer inn i menyen for så å stille tilbake igjen til bitstream fra PCM som den har automatisk stilt seg tibake til hver gang jeg skifter film. Andre som har samme problem?
    Skjønner ikke dette og veldig irriterende.
    Har fortsatt ikke løst problemet. Snakket med Pioneer igår og de kjente ikke til problemstillingen. De sa at muligens det ville løse seg dersom jeg fikk slått på PQLS. Jeg har forsøkt, men får ikke denne til å virke. Har HDMI kontroll på ON på Recieveren (Pioneer LX SC81) samt på AUTO på LX55 (kun OFF or AUTO som er mulig å velge.) Hvorfor kommer ikke lyset på PQLS på da?
    Har HDMI in i recieveren på BD og ikke HDMI 1 inngangen. Spiller dette noen rolle?
    Håper på hjelp her.
    Ser også at kalibreringen, dvs delayen på stemmen og bilde er noe forskjellig nå med ny spiller. Hva skyldes dette= Ikke problem tidligere og har tatt MCACC på recieveren?
    Håper på hjelp her. Snart jul og tid for mye film i kinoen.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme problemet på LX54 så de har nå hatt tid til å fikse dette
    Pioneer og oppdatering av blu-ray spillere= :cry:

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Samme problemet på LX54 så de har nå hatt tid til å fikse dette
    Pioneer og oppdatering av blu-ray spillere= :cry:
    Sier du at dette ikke fungerer mot min LX81? Høres rart ut.

Eller er din påstand ikke riktig bigscreen?

Viktig for meg å komme ibunns med dette. Ønsker en tilbakemelding far dere som eventuelt kan hjelpe. Fint om dere ikke kommer med påstander om at dette er en permanent feil på LX55 som var på lx54. Rart ingen andre har samme problem isåtilfelle?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut for at recieveren min LX81 ikke har PQLS funksjon på blueray kun lyd så da er jeg like langt der..... Overfører kun PCM.
    Sliter da fortsatt med at DVD spilleren ikke lagrer lyden min til Bitstrem.
    ELLER er det slik at den da automatisk overfører til PCM da HDMI kontroll er på?
    Men iom at jeg har HDMI kntroll på auto på LX55 og on på recieveren er det kanskje derfor recievren automatisk overfører dette til PCM.
    Skal forsøke å slå av HDMI kontroll når jeg kommer hjem.

Merker også at delayen på bildet og lyd er tilstede når jeg ser film. Ja jeg har foretatt MCACC, men det er likevel merkbart. Spesielt etter at jeg fikk ny bluerayspiller.
    Hva vil dere anbefale her? Gå inn manuelt på audioparameter å endre.?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Merker også at delayen på bildet og lyd er tilstede når jeg ser film. Ja jeg har foretatt MCACC, men det er likevel merkbart. Spesielt etter at jeg fikk ny bluerayspiller.
    Hva vil dere anbefale her? Gå inn manuelt på audioparameter å endre.?
    Jeg har jo skrevet litt om samme problem, men har ikke orket å engasjere meg i det de siste dagene. Jeg må nå stille delay manuelt og havner på ca 3.0 - 4.0 fr. Det er der det må ligge for å være i sync hos meg. Jeg synes det er helt latterlig å måtte gjøre dette, auto delay burde fungert bedre. Jeg spiller en del konsertfilmer (blu-ray) og på de er det av en merkelig grunn slik at de så og si er helt synkronisert når delay står i null. Det kan være at noen labeler/selskaper's discer fungerer slik at de skal stå i null her.
    Dette kommer til å legge en liten demper på go' følelsen til det Evt måtte komme en oppdatering som fikser delay problemet, eller til jeg går lei og kjøper en annen spiller - noe jeg ser at helst ikke bør inntreffe!

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo skrevet litt om samme problem, men har ikke orket å engasjere meg i det de siste dagene. Jeg må nå stille delay manuelt og havner på ca 3.0 - 4.0 fr. Det er der det må ligge for å være i sync hos meg. Jeg synes det er helt latterlig å måtte gjøre dette, auto delay burde fungert bedre. Jeg spiller en del konsertfilmer (blu-ray) og på de er det av en merkelig grunn slik at de så og si er helt synkronisert når delay står i null. Det kan være at noen labeler/selskaper's discer fungerer slik at de skal stå i null her.
    Dette kommer til å legge en liten demper på go' følelsen til det Evt måtte komme en oppdatering som fikser delay problemet, eller til jeg går lei og kjøper en annen spiller - noe jeg ser at helst ikke bør inntreffe!
    Har du prøvd (for dette tror jeg er riktig..lx83/lx55)
    Teste med BD disc å velge beste lydspor på disc da det ikke er automatikk at beste lyd er første spor (siden spillere velger første)

------------>med å kople
    (eksempel ved bruk av 2 HDMI ut fra spiller)

1 HDMI (main) fra BD spiller til tv/prosjector

1 HDMI (SUB) fra BD spiller til reciver

Control ON i spiller (manual spiller side 41)

Control ON i reciver (manual side 69)

Valgt PQLS auto i reciver (manual reciver side 71)

Valgt HDMI mode spiller ..Pure Audio (spiller manual side 41)

valgt HDMI audio out......Bitstream (manual spiller side 41)

(kan hende control må være av i tv ?)
    (dette passer en lx83 så har man annen reciver er det ikke sikkert innstillinger passer....bla fordi det er mange Pioneer recivere som ikke takler bitstream pqls)

Eller.........uten pqls
    (bare 1 hdmi fra spiller til reciver og 1 hdmi fra reciver til tv)

1 HDMI (main) til reciver

control off i både spiller og reciver

velge HDMI mode ....SINGLE

Velge HDMI audio out spiller.........BISTREAM

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte denne spilleren opp i dag og ble mildt sagt skuffet.

Drevet avgir en høyfrekvent irriterende lyd som gjør at den bråker mye i mine ører. Prøvde å se Kong Curling, og selv med 7.1 anlegg på relativt høyt volum så kunne den høyfrekvente lyden høres. På sekvenser med kun dialog ble det veldig forstyrrende.

Samboeren min bemerket det også. Etter bare 15 min ut i filmen så jeg meg nødt til å koble opp den gamle Pioneer BDP-320 igjen (som forøvrig er lydløs når avspilling har begynt).

Er denne støyen noe andre har merket? Kunne vært greit å vite om det er noe galt med min eller om det er like greit å bytte til et annet merke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Teste med BD disc å velge beste lydspor på disc da det ikke er automatikk at beste lyd er første spor (siden spillere velger første)

------------>med å kople

(kan hende control må være av i tv ?)Z
    (dette passer en lx83 så har man annen reciver er det ikke sikkert innstillinger passer....bla fordi det er mange Pioneer recivere som ikke takler bitstream pqls)

Eller.........uten pqls

Dette ser interessant ut å teste! Spesielt den første varianten. Har forsøkt med to hdmi kabler ut tidligere, men trolig ikke nøyaktig med de innstillingene du nevner. Variant to med én hdmi og controll off forsøkte jeg underveis p en film i kveld, men det ga ikke noe utslag å delay, dvs påvirket ikke manuell delay jeg har lagt inn. Kan du forklare hva som skjer når hdmi controll settes til off? Jeg forstår at det er noen funksjoner som "faller" ut på fjernkontrollene, men hva skjer mer?!

Skal teste ut den første varianten når det blir muligheter for det ganske snart.
    Takk for forslag. Det hadde vært lykke om ting blir synkronisert uten å måtte justere selv!

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser interessant ut å teste! Spesielt den første varianten. Har forsøkt med to hdmi kabler ut tidligere, men trolig ikke nøyaktig med de innstillingene du nevner. Variant to med én hdmi og controll off forsøkte jeg underveis p en film i kveld, men det ga ikke noe utslag å delay, dvs påvirket ikke manuell delay jeg har lagt inn. Kan du forklare hva som skjer når hdmi controll settes til off? Jeg forstår at det er noen funksjoner som "faller" ut på fjernkontrollene, men hva skjer mer?!

Skal teste ut den første varianten når det blir muligheter for det ganske snart.
    Takk for forslag. Det hadde vært lykke om ting blir synkronisert uten å måtte justere selv!
    Har slitt litt med en del andre "bugs",men har ingen støyproblemer med min LX 55!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du forklare hva som skjer når hdmi controll settes til off? Jeg forstår at det er noen funksjoner som "faller" ut på fjernkontrollene, men hva skjer mer?!
    Når det gjelder Pioneer lx55 må HDMI control stå ON for at PQLS skal fungere
    I ditt tilfelle bitstreame (dts hd,dts hd ma , dolby thrue hd) siden du har en reciver som kan mota bitsream hd lyd codec med pqls
    Control On i reciver

Når man er tilkoplet et komponent som ikke støtter hdmi control eller hdmi control mellom to støttede produkter feiler av enn eller annen grunn bør man slå av hdmi control

Hvilke funksjoner med HDMI control.....OFF...eller ON .. varierer fra produkt til produkt å må derfor lese manual til det produkt man ønsker info til
    (å som nevnt står det skrevet i lx55 manual at control må ON for at spiller skal sende PQLS)
    (egenlig er vel bitstream jitterfri fra før......pqls hindrer jitter men er det forskjell med/uten......å til slutt så hjelper det ikke så mye om det blir tilført jitter i reciver igjen)

Det er ikke altid HDMI control fungerer som det skal å da kan man prøve å slå av control
    (er jo også mange tv*r som ikke altid henger med nyere spillere å control)

HDMI Control may not operate properly if you do not use an HDMI cable that supports the HDMI 1.3
    (som manual til lx83 viser til så mener de en HDMI 1.3 high speed eller 1.4 High speed........( de skriver ikke at andre hdmi ikke går men at andre hdmi kanskje ikke går)
    Hva er high speed å hva er standard hdmi .. http://avforum.no/forum/generell-vid...ml#post1759682

Automatisk lip sync er noe som ligger under HDMI sertifiseringen men behøver nødvendigvis ikke være lagt til spillere /recivere/tv osv som en funksjon (les manual til hvert kompnent ang lipsync støtte)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Har slitt litt med en del andre "bugs",men har ingen støyproblemer med min LX 55!
    hmm...kanskje noe galt med min da. Har en ganske kraftig høyfrekvent lyd som henger sammen med disc'ens spinning. Man hører det ekstra godt i oppstart av blu-ray discer og gjerne i hovedmenyene. 3D-discen til "A nightmare before christmas" bråker og mye.

Har også lip-sync/audio-desync på Kong Curling (men ikke på feks Hodejegerne).

Ingen andre som har drev-støy?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det så mye problem med denne som det virker på denne tråden her, eller er det bare for at dei som er fornøyd ikke uttaler seg? Jeg skal ha LX75/LX85 i hjemmekinoen min og trenger en blu-ray-spiller. Ser at det selfølgelig finnes bedre alternativ, men tenker å styre forsterkeren med iphone/ipad og da hadde det vore fryktlig enkelt å kunne styre blu-ray-spilleren med samme appen...

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Er det så mye problem med denne som det virker på denne tråden her, eller er det bare for at dei som er fornøyd ikke uttaler seg? Jeg skal ha LX75/LX85 i hjemmekinoen min og trenger en blu-ray-spiller. Ser at det selfølgelig finnes bedre alternativ, men tenker å styre forsterkeren med iphone/ipad og da hadde det vore fryktlig enkelt å kunne styre blu-ray-spilleren med samme appen...
    Hei

Ja, det er desverre MYE problemer med denne spilleren!
    Det som er tragisk er at Pioneer ikke får fingern ut og fikser problemene med denne spilleren med en firmware oppgradering, noe som er fullt mulig.

Det gjør heller ikke saken bedre at det fremdeles er folk som sliter med bugs på sine BDP-LX53/54.

Denne spilleren har egentlig et enormt potensiale, er bygget på MediaTek brikke slik som både Oppo og Cambridge, samt den også har Marvell QDEO brikke som også Oppo og Cambridge bruker.

Kjøpte denne spilleren selv, og den leverte knall gode bilder både på blu-ray og dvd. Problemene med denne spilleren ser først og fremst ut til å gå på lyddelen.

Opplevde såkalt Audio-Drop Out, lyden forsvinner et lite nanosekund ca. hvert 40.sek -- 1.min. Ser på utenlandske forum også at det er dette problemet som går igjen. Den er heller ikke stabil med Pioneer sin egen PQLS funksjon.

Hvis Pioneer fikser opp i problemet her, mener jeg denne spilleren er et KUPP!

Spilleren leverer som sagt glitrende bilder, meget rask oppstart, tilnærmet lydløs, gode justeringsmuligheter for bilde, tar "alt" av plater og er forholdsvis rimelig i forhold til konkurentene fra Oppo og Cambridge.

På grunn av disse problemene, og at det ikke ser ut til at Pioneer kommer til å fikse disse problemene med det første gikk jeg til innkjøp av Cambridge 751BD.

Opplevde også spilleren som solid bygget, med unntak av selve skuffen og fjernkontrollen som bar preg av å være av den billige sorten. Her er Cambridge 751BD på et annet nivå.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ting løser seg uten PQLS for min del

Da ser det ut for at PQLS må slås av på min spiller. Dette fordi min reciever er en eldre LX81 som ikke støtter PQLS på bilde, kun lyd. Overstyrer derfor lydbildet med PCM om PQLS står på. Greit for andre å vite.

Når det gjelder delay på bilde ser det ut for at kun gjaldt et par filmer. AV en eller annen grunn ikke vært noe stort problem. Hvorfor det kun gjelder et par filmer vet jeg ikke.

Min største iritasjon nå er at jeg ikke kan flytte tekst lengre opp på bilde slik at jeg kan få full størrelse på bilde, Benytter et 100" 2.35.1 lerret og skulle gjerne ha fylt dette helt ut i alle kanter, men pga teksten nede må jeg klare meg med å ikke fylle ut bildet nede og på sidene. Arg. Angrer litt på dette kjøpet. Heldigvis blakket den med ikke da :???:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg endte med å bytte min og bestilte en Oppo i stedet. Ble dyrere men skitt au. Da slipper jeg hvertfall å irritere meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen

------------>med å kople

(kan hende control må være av i tv ?)

Eller.........uten pqls

Da har jeg endelig testet ut varianten med 2 hdmi kabler ut fra BD-spilleren,
    men det ble ingen suksess. Delay på lyd er der fortsatt, og jeg må stille manuell delay til 4.0fr for å få det synkronisert.

Jeg er mildt sagt forbannet! Utrolig irriterende. Det kommer vel en eller annen form for software oppdatering til spilleren, men det er jo ikke sikkert det løser problemet. Pqls funker ikke, kommer drop-outs på lyden. Den har jeg ikke behov for å ha på, så det er greit.

Jeg synes man mister noe ved å velge to hdmi kabler, fordi man mister da on screen meny på skjermen fra receiveren, mister egentlig bildeforbindelsen. Den vil jeg gjerne beholde, så for min del skal jeg finne en løsning ved kun å bruke 1 hdmi kabel.

Jeg har tidligere vurdert Oppo BD93 og nå etterhvert fått øyene opp for den beste Cambridge spilleren. Trolig venter jeg, får å se om det kommer en software oppdatering som kan løse delayproblemene, eller venter på neste generasjon fra Cambridge eller Oppo. Ser det er noen svakhetstegn på de også, som f.eks at Wi-Fi ikke er innebygd hos Cambridge og at den ikke har youtube streaming. Men når det kommer til stykket skal jeg ha en spiller som er i sync uten at man må stille manuelt!

Jeg har nå sendt en klage til Pioneer Norge hvor jeg ber de videreformidle det som synes å være av problemer til Pioneer "internasjonalt". Det er ikke akseptabelt at det er slike problemer med en spiller som er produsert i 2011.

Har nå koblet til èn Pioneer bdp-lx333 spiller som har stått plassert i et annet oppsett i huset. Teknisk sett er ikke den spilleren like bra, og den er treg er sammenlignet med lx-55. Men den oppleves i allefall å være synkronisert, samt at pqls funker uten drop-outs! Jeg tenker denne spilleren nå blir stående i oppsettet mitt, så må jeg se an hva som skjer med lx55.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problem som flere i denne tråden. Jeg har en viss forståelse for at dette med lipsync er vanskelig for produsenten å få til, men med denne spilleren opplever jeg at problemet er inkonsekvent også! Hvilket betyr at man må drive å knote med manuell delay for hver ny film man spiller. Dette er fullstendig uakseptabelt, men både Pioneer og Soundgarden nekter å se dette som noe stort problem og skylder på TV'n!

Ingen av mine andre signalkilder oppfører seg på denne måten, og bilde og lyd er helt i sync hvis jeg kjører HDMI -> Through i receiver (VSX-921). Har også forsøkt med å slå av Control uten hell. Auto Delay har ingen påvirkning i det hele tatt.

Jeg har heller ikke mulighet for å sette HDMI ut til Bitstream. Hadde samme problem som ble nevnt ovenfor hvor dette valget ble automatisk satt til PCM hver gang man setter inn en ny film. Nå har valget rett og slett blitt utilgjengelig for endring (feltet er grået ut), og jeg begynner å bli mektig irritert over denne spilleren.

Basert på oppdateringsfrekvensen for LX53/54 er det vel egentlig bare å sende spilleren tilbake. Har lite tro på en kjapp firmwareoppdatering som fikser dette. Spesielt siden tendensen er at Pioneer ikke annerkjenner dette som et problem, og når de i tillegg presterer å si til alle som kontakter dem at "dette har vi ikke hørt om før" vil jeg påstå at dette ikke kommer til å bli fikset med det første.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •