Pioneer BDP-LX54 Ang. DLNA og streaming

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer BDP-LX54 Ang. DLNA og streaming

Var innom Soundgarden i drammen i dag fordi jeg vurderer å gå til innkjøp av en BDP-LX54. En av tingene jeg ser etter, er at spillern jeg skal kjøpe kan streame .mkv .flac .mp3 filer over trådbasert nettverk.

Spurte fyren i butikken om dette var mulig på lx-54, men han mente det ikke funket,. Han sa man bare kan se på youtube via nettverk og at den ikke har dlna støtte for lyd og video, og at den kun kan lese disse filene via usb inngangen.
    Han mente jeg måtte vente på LX55 for å få denne funkskjonen.

Men når jeg leser litt rundt om spillern, blir jeg usikker på om dette stemmer eller ikke?
    I følge pioneer sine sider støtter den dlna. BDP-LX54 3D Blu-ray platespiller i LX-serien med nettverksfunksjoner og USB foran - Pioneer Blu-Ray og DVD-spillere

Noen som har denne spilleren og vet hva som er riktig?

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Disse funksjonene som du nevner har den ikke pr. i dag (ingen av dem), skal vist nok komme i en oppdatering nå i oktober (se stjernemerkingen i informasjonen på Pioneer sin side) Denne spilleren anbefaler jeg deg IKKE å kjøpe, den har problem med å spille av mange nyere filmer og Pioneer er ikke de raskeste til å komme med oppdateringer. Den er treig som fy, jeg bruker heller den gamle LX71, den tar ihvertfall alle filmene jeg forer den med. Tror kanskje den nye 440 spilleren er bedre. Jeg skal vente å se hva oppdateringen bringer med seg før jeg bestemmer meg for om jeg skal selge denne spilleren, om det er mulig å få solgt slik skrammel da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •