Panasonic DMPBDT110EG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic DMPBDT110EG

Hei! Jeg har bestilte meg en txp50vt30y for en god stund siden, også ville jeg ha med en ny bluray 3d spiller og valgte da en DMPBDT110EG. Jeg tenkte at dette kanskje villle være en fin kombinasjon med tv'en, eller har jeg vært helt på bærtur når det gjelder valg av bluray spiller til denne tv'n? Også lurer jeg på om det er noen spillere lenger som kommer med 3d bluray demo disc? Har veldig lyst på ett par av de siste demodiscene fra f.eks panasonic. Bare for å se potensialet i utstyret.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av SH01
    Hei! Jeg har bestilte meg en txp50vt30y for en god stund siden, også ville jeg ha med en ny bluray 3d spiller og valgte da en DMPBDT110EG. Jeg tenkte at dette kanskje villle være en fin kombinasjon med tv'en, eller har jeg vært helt på bærtur når det gjelder valg av bluray spiller til denne tv'n? Også lurer jeg på om det er noen spillere lenger som kommer med 3d bluray demo disc? Har veldig lyst på ett par av de siste demodiscene fra f.eks panasonic. Bare for å se potensialet i utstyret.
    jeg har nettopp kjøpt en 310 på HI Fi klubben til 1749.....
    Demodiscene er vanskelig å få tak i...prøv E-bay....fikk tak i en DTS HD Demo disc derifra...ellers så finnes det noe som heter Disney's World of Wonder...2 stk Demo disc som kan kjøpes fra Axel Music....den er veldig bra :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •