Jeg kjøpte nylig en hjemmekinopakke, Samsung HT-D5500, fra Komplett. Dessverre viste det seg da jeg satte opp anlegget at BD-spilleren ikke fungerte som den skal. Den hakket og klarte kun å spille enkelte kapitler. Videre så fungerte ikke touch-panelet, usb-porten og et led-lys i plate-sloten. Komplett.no viste flott service, og sendte meg ny umiddelbart, allerede før jeg returnerte den defekte. I går fikk jeg den nye pakka, og regna med at nå skulle alt gå så mye bedre... Men helt utrolig - også denne viser seg å ha en rekke lignende feil! Touch-panelet fungerer ikke, heller ikke led-lyset, og usb-porten virker ikke. Eneste forskjell er at bd-spilleren ikke har feilet, men så har jeg så vidt testet den så lenge det var de andre feilene.

Spørsmålet mitt til dere er om dere har opplevd noe lignende, altså fått to defekte varer på rad. Jeg begynner jo å lure om det er noe annet galt her i huset, men kan ikke skjønne hva i så fall. Skal ringe komplett.no til mandag, men frykter jo at de begynner tro jeg er årsaken til disse problemene... :???: Begynner også å mistenke at komplett.no har fått tak i et parti med dårlige "refurbished" pakker. Er det noe de i så tilfelle er pliktige til å opplyse om? Så forøvrig på spilleren at de er produsert i Romania, og det er kanskje der feilen ligger... :twisted:

Vel, føler meg litt rådløs nå, og begynner lure på om jeg skal prøve på en tredje pakke, eller gå for noe annet... Håper noen der ute har noen lignende erfaringer, og kan dele de!