Blu-Ray i stereo på budsjett: ekstern eller integrert DAC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Blu-Ray i stereo på budsjett: ekstern eller integrert DAC?

Hei AV-forum

Eg har ein NAD C356BEE integrert stereoforsterker med eit par full-range Jamo-høgtalarar. Mitt primære fokus er hifi musikklytting, og har dedikert CD-spelar til dette.
    Så til saka: På grunn av bl.a. at Star Wars the Complete Saga kjem på Blu-Ray i dts-HD Master Audio 6.1, vil eg skaffe meg BD-spelar. Budsjett er på 4500, og då vil eg ha så god BD-stereolyd som mogleg som dei pengane kan kjøpe.
    Etter ein del etterforsking, har eg sett på følgjande alternativ. Kva gir best stereolyd?:

1. DACmagic 2400,- + Rimeleg BD-spelar med dtsHD MA til PCM 2.0-dekoding som sendast ut optisk digitalt* (1500-2000).

2. BD-spelar til max 4500,- med god integrert DAC kobla rett i NAD'n. (NAD? Denon? Kom gjerne med forslag til spelarar med god DAC som støtter dtsHDMA)

*Angåande alternativ 1, så er spørsmålet for meg om det som kjem ut av den optiske audioutgangen er bedre enn det som blir sendt til ein BD-spelar sin integrerte DAC (då ved bruk av analog stereo ut). Eg har lest noko om at "kun 'core-delen' av det opprinnelege lydformatet brukast" ved nedmiksing til PCM 2.0 for optisk ut. Hvis det evt. er slik, er denne "core" då lo-fi (dvs. tilsvarande 320 kbps eller mindre for meg)?

På førehand takk :!:

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt siste oppo bd spiller, den har meget gode analogutganger og selges ikke for noen hokuspokuspris som mye annet der ute.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt siste oppo bd spiller, den har meget gode analogutganger og selges ikke for noen hokuspokuspris som mye annet der ute.
    Den hadde nok gjort jobben aleine ja, men den sprenger budsjettet til himmels :sad:

:idea: Etter meir leiting på nettet, har eg komme fram til konkrete produktforslag i dei to forskjellige oppsetta:

1. Rimeleg BD-spelar + DAC
    Pioneer BDP-140 eller Panasonic DMP-BDT110EG -> Cambridge DacMagic via TOSLINK -> NAD C356 via RCA
    SUM: 3900

2. Dyrare BD-spelar
    DENON DBP-1611UD -> NAD C356 via RCA
    Denne har Burr Brown-DAC og "god analogdel". I følge bruksanvisninga blir alle BD-lydformat (inkl dts-HD MA) omgjort til LPCM 2.0 og sendt til analog stereo ut.
    SUM: 3500

:?: Kva meiner folk her er det beste valget med tanke på den analoge Blu-Ray stereo-lyden som oppsetta vil gi?
    I tillegg kan det jo takast med i rekninga at DacMagic kan brukast til min Xbox360/CD-spelar/TV-mottakar.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD+NAD? Sånn rent estetisk....

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ops, trodde den lå på rundt 5k som før, men ser den ligger nærmere 10k for siste, beklager.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes problemstillingen er veldig merkelig. Du vil bare ha 1/4 av lydkanalene, men det er kjempeviktig at de som er igjen låter marginalt bedre enn de gjør på den billigste spilleren?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg synes problemstillingen er veldig merkelig. Du vil bare ha 1/4 av lydkanalene, men det er kjempeviktig at de som er igjen låter marginalt bedre enn de gjør på den billigste spilleren?
    Surround er uaktuelt for meg først og fremst pga. plass, men óg pga. utgifter i samband med å skaffe eit 5.1/6.1/7.1-anlegg med tilsvarande lyd som stereoen eg har no. Det ville inkludere byting av reciever. I tillegg tyder surround-lyd på film ingenting for mi oppleving av filmane -så det handlar her om å få best mogleg stereolyd av filmar, utan å slakte sparegrisen.
    Marginale forskjellar i lyd tyder derimot mykje for meg, då eg er van med lossless eller LPCM på musikklytting. Difor er eg nysgjerrig på alt dette.

Når det no var sagt, så har eg bestemt meg for å kjøpe ein Cambridge DacMagic og ein Pioneer BDP-140. Via TOSLINK-switch får eg både den, Xbox360en og Pioneer CD-spelaren min gjennom DacMagicen, samt RiksTVn, via coax. Så kan vi koble til Macbooken til kona gjennom USB og surfe Spotify. Sum er som sagt 3900,-. Ikkje gale for å løfte lyden på alle kjeldene i huset :-D

Så vidt eg har forstått er Dolby Digital/dts Core eller tilsvarande, i LPCM-format, det beste som kan kome frå optiske utgongar på BD/DVD-spelarar. Sender ein dette til DacMagic, må ein ha tappe analog stereo ut frå Cambridge 751-BDPen eller Oppo for å få tilsvarande god lyd.
    :arrow: Kom gjerne med slakt

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer at du får core (1.5mbps) på spdif/coax. Virker som du får en bra løsning med dac i oppsettet ditt da du har såpass mange kilder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •