Samsung BD-D6500?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung BD-D6500?

Hei!
    Sitter å venter på levering av samsung 55d8005, og tenkte å finne en passende 3d blu-ray spiller.
    Falt da for Samsung BD-D6500, den ser veldig pen ut også er det en alright pris på den.
    Men kan du anbefale den?

Googlet spilleren og fant veldig miksene anmeldelser. Leste at mange hadde hatt kvalitets problemer med denne og at de måtte få ny både en og to ganger, men dette var bare i USA la jeg merke til. Og noen så klart super fornøyd.

Ønsker en spiller der jeg kan nyte 3d-filmer sammen med min nye tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Ridabu
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg kjøpte selv BD-D6500 for en liten tid tilbake siden, men nå i går da jeg satte på max payne blu-ray så tok det laang tid før det kom opp noe på skjermen, virket også som den "hakket litt". Sjekket selve disken og den er fri for riper, så vet ikke helt hva det kan være. Det har også hendt seg at den "hakker" i bildet når jeg skrur på spilleren.

Men vet ikke om det er spilleren eller tv eller kabel som er dårlig, men pga det så vet jeg ikke om jeg vil anbefale den eller ikke.

Beklager, men det er min erfaring fra Samsung spilleren.
    LG 60" 60PA550T Plasma TV | Kilde: Samsung BD-D6500|
    Front: Dali Concept 8| Bak: Dali Concept 1| Sub: Dali Concept Sub 12|
    Amp: Yamaha RX-A1010BL| NAD c272|

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg sitter også og venter på min Samsung 55D8005 LED. Har ikke tenkt så mye på Blue-Ray spiller men skal følge med i tiden fremover. Jeg har bestilt med 4 3D briller, hvorav 3 måtte kjøpes i tillegg til det ene paret som følger med tv'en. Problemet mitt er først og fremst at Lefdal ikke kan si når den tv'en blir levert. De hevder at Samsung har problemer med å levere 55 tommeren. Først når den kommer på lager i Sverige kan Lefdal gi meg en leveringsdato. Tør jeg spørre i denne tråden om du har lignende problemer med leveringen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte min tv i uke 33 fra elkjøp, og da fikk jeg vite at den skulle komme i uke 38. Så det er lang ventetid. I mellomtiden gikk tv'en ned i pris, fra 22.498 til 19.989. Så jeg ble litt missfornøyd, og gikk ned til elkjøp for å spørre om dette. Men jeg skulle få tilbakebetalt mellombeløpet på 2500 når jeg henter ut tv'en

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Winnertip
    Hei,

Jeg kjøpte selv BD-D6500 for en liten tid tilbake siden, men nå i går da jeg satte på max payne blu-ray så tok det laang tid før det kom opp noe på skjermen, virket også som den "hakket litt". Sjekket selve disken og den er fri for riper, så vet ikke helt hva det kan være. Det har også hendt seg at den "hakker" i bildet når jeg skrur på spilleren.

Men vet ikke om det er spilleren eller tv eller kabel som er dårlig, men pga det så vet jeg ikke om jeg vil anbefale den eller ikke.

Beklager, men det er min erfaring fra Samsung spilleren.
    Hei, hvordan gikk det med din BD-6500 - kan den anbefales?
    Vurderer denne spilleren selv, men er litt usikker på kvaliteten og finner lite diskusjon rundt den her inne.

Evt andre her som har erfaringer med denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Ridabu
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av drøvel
    Hei, hvordan gikk det med din BD-6500 - kan den anbefales?
    Vurderer denne spilleren selv, men er litt usikker på kvaliteten og finner lite diskusjon rundt den her inne.

Evt andre her som har erfaringer med denne?

Hei,

Jeg sendte den på service og fikk den tilbake etter 1 mnd. Har egentlig ikke fått testet den etter serviceen fordi jeg fikk en spiller av en kompis som jeg fortsatt bruker. Men hadde jeg kunne gjort ett nytt valg hadde jeg ikke kjøpt den. Hadde vel heller kjøpt noe fra HFK eller lignenede tenker jeg.

Beklager at jeg ikke er til særlig hjelp.

Men lykke til med valget :-D
    LG 60" 60PA550T Plasma TV | Kilde: Samsung BD-D6500|
    Front: Dali Concept 8| Bak: Dali Concept 1| Sub: Dali Concept Sub 12|
    Amp: Yamaha RX-A1010BL| NAD c272|

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Winnertip

Beklager at jeg ikke er til særlig hjelp.

Men lykke til med valget :-D
    Takk allikevel, det var da noe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •