per72
Fersking

Norway
22 Innlegg Sendt - 17/10/2002 : 12:47:23
--------------------------------------------------------------------------------
Noen hørt,sett noe om Marantz DV 4300 med progressive scan? Vurderer sterkt å kjøpe denne,da den står i stil med min SR8200.

Per

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 18/10/2002 : 08:24:08
--------------------------------------------------------------------------------
Hei Per72,

Har desverre ikke kjennskap til denne spilleren.

MEN... Marantz kommer øyeblikk ut med en ny DVD spiller (som jeg ikke vet navnet på) som er progressiv PAL. Denne kommer iflg. Hifi centeret til å koste 3990,- NOK.

Mvh

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

vatne
Fersking

Norway
15 Innlegg Sendt - 18/10/2002 : 11:02:40
Hei,

Det er 4300 han tenker på. Den er ganske sikkert svært lik dv4200 samme pris). Den finner du masser av info om på nettet. Den ble forøvrig kåret til årets dvd spiller i fjor (av what hi-fi), tror jeg det var. Kvaliteten er upåklagelig og det gjør vel heller ingenting at dette vel må være det lekreste slim produktet til nå.

Du finner også teknisk info på marantz sine sider. Prøv også www.audioreview.com og se om ikke nebyhifi.no har lagt ut noen tester.

per72
Fersking

Norway
22 Innlegg Sendt - 20/10/2002 : 13:46:26
Ringte Neby på fredag,der sa de at det hadde muligens gått ut over bilde og drivverk,ettersom den var så billig. Han anbefalte heller å kjøpe en dyrere spiller med Progressiv scan. Han nevnte på DV 8300,men den koster veldig mye..... Venter og ser om det kommer ut en litt billigere variant.

Per