Onkyo BD-SP308 - deffekt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo BD-SP308 - deffekt?

Hei.

Jeg oppgraderte nylig hjemmekinoen med en surround receiver av typen Onkyo TX-SR608. Er storfornøyd med receiveren!
    (kjøpte også DAB-tuner, og iPod dock fra onkyo. Har det koblet til en projektor, BenQ W5000, 5 høytallere og en 12" sub)

Den naturlige oppgraderingen ble jo en Blu-ray spiller i samme serie; Onkyo BD-SP308

Her er jeg derimot ikke fornøyd. Fjernkontrollen som fulgte med fungerte ikke. Dermed må jeg bruke fjernkontrollen til receiveren, som mangler en del funksjoner...

Det største problemet er imdlertidig at spilleren er ekstremt kresen på plater. Mange blu-ray skiver vil ikke starte opp en gang. Enten så hakker det bare, eller så får jeg disc error. I går hadde jeg en blu-ray som var uåpna, og flere deler av filmen hakket.

Jeg har måttet koble til en gammel blu-ray, Sharp BD-HP 21, og den spiller alt perfekt.

Er det noen andre her på forumet som har BD-Sp308? Erfaringer?

Man skulle jo tro at når man betaler 2000 for en spiller av siste generasjon så burde det fungere. Sharpen kjøpte jeg tross alt i september 2009 for 995 :-?

På forhånd takk for svar!

EDIT: Har prøvd å se etter firmware oppdatering...

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøv å oppdatere spilleren.