Egna DAC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Egna DAC

Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Egna DAC

Morn.

RCA-utgangen på CD-spelaren min(H/K hd970) har tatt kvelden. Drivverket og dei digitale utgangane fungerer ellers 100%, så eg kan eigentleg tenke meg å bruke spelaren vidare, og i same slengen få ordna skikkeleg lyd frå PCen. Akkurat no går (CD)signalet via ein eldre Marantz surroundreceiver, som ikkje akkurat er optimalt eller spesielt plassvennleg, har heller aldri vore imponert over lyden i denne(bra lyd, men altfor "pen i tøyet", spes. i bassregisteret etter min smak, må stå på maks bass for å få noko skyv).

Er mao. på jakt etter ein dugande D/A converter. Må ha USB og coax og/eller optisk inn(helst begge). Er på ukjent territorium for min del, treng ein som heller mot varm og bassterk lyd, nøytral/korrekt er ikkje mi greie. Har myst litt på Xindak sine DAC-5/-8 sidan ein kan endre signaturen ved å bytte rør, men desse ligg litt over budsjettet.

Kan strekke meg til 3-4000,-

Eit par alternativ eg har funne, kjekt om nokon har synspunkt på desse eller andre(spesielt mtp. lydsignaturen):

CAMBRIDGE DacMagic D/A-konverter | Hi-Fi Klubben

ARCAM rDAC D/A-konverter | Hi-Fi Klubben

Abrahamsen D/A konverterer - Elkjøp

(Ser at Abrahamsen og har ein rimelegare(995,-) DAC, men denne ser ut til å kun ha USB-inngang)

Utstyr ellers:

Onkyo A-9377/Music Angel KT-88(bytter litt fram og tilbake)
    Klipsch RF-62

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyd&Bilde testet en palle med DAC'er for et par måneder siden, du finner nok mye infor på nettsiden deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hegel HD10, alt du trenger, og er på kampanje :-) Har denne selv, og er MEGET fornøyd.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Lyd&Bilde testet en palle med DAC'er for et par måneder siden, du finner nok mye infor på nettsiden deres.
    Var ein del å lese gjennom der ja, takker!

Sitat Opprinnelig postet av Hansy
    Hegel HD10, alt du trenger, og er på kampanje :-) Har denne selv, og er MEGET fornøyd.
    Fristande, men fortsatt nesten 6000,-. Godt over smertegrensa mi... 3-4 tusen er det meste eg kan avse, ser at eg glømte å presisere budsjettet i opningsposten.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut frå det eg har fått lest rundtom, så var eg mest frista på Abrahamsen, men av økonomiske hensyn ramla eg til slutt ned på ein Musical Fidelity V-Dac. Bestilt frå bassbrothers.no i dag(litt leveringstid, så må nok vente ei veke+).

Takker for innspela, den linken til Lyd&Bilde var nyttig. Har aldri kome på å sjekke nettsida deira, hehe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •