Denon DVD-3800BD Blu-ray (brukt)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon DVD-3800BD Blu-ray (brukt)

Hei folkens!

Som flere vet er jeg i en oppgraderingsfase og har egentlig bestemt meg for Cambridge blu-ray spiller ny til 7000 kr. Men så har jeg holdt øye med denne annonsen samtidig en stund, og nå har selger satt ned prisen helt ned i 5000 kr. Hvilket er utrolig rimelig, HFK solgte sin demomodell for 7000 kr for en stund tilbake. Hvor store er drawbackene med å kjøpe en eldre blu-ray spiller som denne kontra en ny spiller fra Cambridge? Setter pris på innspill her. Tross alt er Denon spilleren en high end modell, om enn 2-3 år gammel. Må si at jeg er fristet til å gå for denne, også kan jeg heller kjøpe 840 A v2 i sølv utførelse slik at den passer noenlunde til denne Denonspilleren visuelt. Annonse:

Denon DVD-3800BD Blu-ray - FINN Torget

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens!

Som flere vet er jeg i en oppgraderingsfase og har egentlig bestemt meg for Cambridge blu-ray spiller ny til 7000 kr. Men så har jeg holdt øye med denne annonsen samtidig en stund, og nå har selger satt ned prisen helt ned i 5000 kr. Hvilket er utrolig rimelig, HFK solgte sin demomodell for 7000 kr for en stund tilbake. Hvor store er drawbackene med å kjøpe en eldre blu-ray spiller som denne kontra en ny spiller fra Cambridge? Setter pris på innspill her. Tross alt er Denon spilleren en high end modell, om enn 2-3 år gammel. Må si at jeg er fristet til å gå for denne, også kan jeg heller kjøpe 840 A v2 i sølv utførelse slik at den passer noenlunde til denne Denonspilleren visuelt. Annonse:

Denon DVD-3800BD Blu-ray - FINN Torget
    Det må du aldri finne på! Den gamle Denon`n er treg som sirup og er heller ikke allverden lydmessig. Hold fast på Cambridgen om du ikke ønsker Oppo eller Philips 9600.

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det må du aldri finne på! Den gamle Denon`n er treg som sirup og er heller ikke allverden lydmessig. Hold fast på Cambridgen om du ikke ønsker Oppo eller Philips 9600.

OK, i see. takk for tipset Da holder jeg meg langt unna.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •