Hjelp til valg av ny DVD spiller....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av ny DVD spiller....

Hei.... Har en sliten Harman Kardon DVD1, som det begynder å bli på tide å bytte ut.... Har komplett Sett med Dali Suite høyttalere, og snart en Denon 3805. Har Nad t752 nå, men er ikke lenge det varer
    Bildefremviseren jeg har er en Panasonic Pt ae100, som skal byttes ut til den nye 700 rundt juletider...

Begynder å bli litt skralt med midler, så jeg lurer på om en Pioneer 575 er noe å satse på, eventuelt en Denon 1400? Og er den noe spesielt bedre enn Pioneeren?

Det aller beste ville vel vært en Denon 3901, men vil ikke klare å fremskaffe midler til en sånn før etter at ny forsterker og prosjektor er kommet i hus...

Vil feks Pioneeren være noe merkbart bedre enn Harman Kardonen jeg har? Får jo anledning til å bruke compositt da.....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Pioneer 575a. Jeg er godt fornøyd med den, men jeg håper da inderlig at der finnes noe der ute som er enda bedre. Jeg har også gode forventninger til de nye Denon når de nå kommer ut. Jeg kjenner ikke til noen testrapporter ennå, men de kommer vel snart.
    For meg så er 575 en god ventemodell. Den gir et utmerket bilde mot min Nec HT-1000, men jeg kommer helt sikkert til å prøve de nye Denonene når de blir tilgjengelig.
    Jeg kan uansettt si at bildet på 575a nok er mye bedre enn på Harman Kardon DVD1.

Men hva mener du med å kjøre kompositt? Jeg håper du mener komponent. Kompositt er etter mine begreper ubrukelig i hjemmekinosammenheng.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mente selfølgeli komponent ops:

Ja, trur det blir en pioneer 575 som "ventespiller". Kan jo bruke den på tv`en når det blir tid for å bytte til noe annet igjen....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •