Lydproblem med PS3 og Blu-Ray filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydproblem med PS3 og Blu-Ray filmer

Måtte ha med en ny Blu-Ray spiller da den gamle ble kredittert pga 3xrep og gikk for en PS3 da butikk ellers bare hadde gamle modeller av vanlige Blu-Ray spillere tilgjenglig.
    Ikke helt det jeg hadde tenkt meg da jeg kun kommer til å bruke den til å se Blu-Ray filmer med :-(

Plugget den til prøvde å spille en film (The American) for å sjekke om alt virket. Noe det ikke gjorde.

Ved avspilling av Blu-Ray film så får jeg ikke "hele" lyden. Stemmene er det ikke og mistenker at noe mer mangler uten at jeg direkte kan sette fingen på det.

Noen som har vært borti dette problemet før?

PS3-en er koblet til en Onkyo TX-SR608B med HDMI og videre i TV med HDMI.
    Har ikke prøvd å ha forsterkeren "på" for å se om lyden er iorden da. Litt sendt på kvelden å trenger ikke plage naboene mer enn nødvendig.
    Skal gjøre det imorgen i tilfelle for å sjekke om dette er problemet.

Kunne uansett trengt en løsning hvor jeg får fyll lyd ut ifra TV da jeg helst ser film på kveldstid og da liker jeg ikke å bruke hjemmekinoanlegget grunnet naboer.

Prøvd med frem i menyen på PS3-en og valgt de forskjellige lyd-valgene i innstillinger uten at det hjalp. Så håper at noen kan komme med et tips innen imorgen ettermiddag ellers går PS3-en tilbake på 30 dagers retur. :-)

Takk

Vært å levert PS3-en tilbake.

Kjøpte en Philips BDP7500B2 istedet for.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er du sikker på at Onkyo TX-SR608B sender lyden videre når den ikke er på . feilen ligger vell ikke i ps3 men i onkyo.for det er onkyo som sender lyd til tv-en ikke ps3.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt det andre som er tilkoblet PS3-en fungerer smertefritt så antar at problemet lå en eller annen plass i PS3-en.

Leverte den tilbake og kjøpte en Philips BDP7500B2 istedetfor. Fungerer 100% selv om forsterker ikke er på.

Konklusjon: Problemet lå i PS3-en en eller annen plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •