PS3 vil ikke skru seg på

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 vil ikke skru seg på

Hei.

Ålutselig i dag så vil ikke min ps3 skru seg på. Lyset bare blinker rødt og gult og slår seg av.

Noen ideer?

Newcomer JarlDR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YLOD er ikke så ukjent fenomen lengre.
    Har du kvittering som viser at den erunder 5år så anbefaler jeg deg å levere den der du kjøpte den.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Hei.

Ålutselig i dag så vil ikke min ps3 skru seg på. Lyset bare blinker rødt og gult og slår seg av.

Noen ideer?
    Hadde det samme problemet. Fikk ikke ut spillet en gang. Maskinen din er nok "ferdig", og må sendes inn.

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ****.

Takker for svar

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du leverer inn så husk å si ifra at det står et spill inni maskina.
    De er dessverre fryktelig dårlige med å sende disse i retur. Så ikke bli overraska hvis du ikke får tilbake spillet ditt når du får tilbake maskina fra rep.
    Du vil også neppe få tilbake din egen maskin men en 'overhalt' maskin. Det vil si at alt som er på HDD forsvinner. Hjelper heller ikke å ta ut disken. Setter du den i en annen maskin må du formatere før du kan bruke den.

På den annen side kan jeg være behjelpelig med rep. Ta isåfall kontakt på PM.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei JarlDR,

Mitt navn er Torgeir Mathisen(alias FarnandoAlonso) og ser paa forumet at du kan reparere ylod paa ps3, saa derfor denne meldingen til deg

Jeg lurer da paa om du kunne vaere saa snill aa prove en reprasjon av min ps3?
    Paa harddriven har jeg mange bilder og set ups for F1 som har stor betydning for meg. Jeg regner med at du skal ha en liten slant med penger for reprasjonen og det skal du faa Hvor mye skal du ha og hvordan kan jeg faa tak i deg?

Haaper paa en snarlig tilbakemelding, takk!! :-D

MVH
    Torgeir

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var FarnandoAlonso sin PS3 på tur i retur til ham ferdig fikset. Det er den andre PS3 60gb maskina jeg har fikset for avforum brukere.
    Hvis det er flere der ute som ønsker å forsøke rep av sin kjøre 60gb så ta gjerne kontakt på PM.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jarl DR - Bra mann!!! :)

Hei Jarl og alle andre,

Da må jeg bare få takke deg i full offentlighet, og denne prosessen har virkelig gått vanvittig bra.

For andre som opplever YLOD på sin PS3 så er det denne mannen dere skal sende maskinen deres til. Du får tilbake all sensetiv data du måtte ha på HardDriven, dette inkluderer all gamedata du trodde var tapt også

Ikke nok med at Jarl gjør en god jobb, han er effektiv også. Jeg sendte min "syke" PS3 fra Oslo til Kattem på mandag og allerede i dag er den på vei tilbake til Oslo igjen. Godt jobba Jarl
    Til sammenliknig - om man sender sin PS3 inn til SONY for reprasjon, vil det i beste fall ta 2-4 uker før du får den tilbake og da er det heller ikke sikkert at din gamedata er tilstede på din HDD

Til dere som tviler på denne "Supermannen" kan bare slippe all tvil til side og gi mannen arbeid, send YLOD PS3 til Kattem og Jarl!!
    100% ærlighet, effektivt arbeid og veldig imøtekommende ung herremann er det jeg kan rapportere:-D

Til info - jeg hadde ingen kjennskap til Jarl før YLOD inntraff på min PS3

MVH
    Torgeir

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 60g

Jeg har fått en feil på min ps3.Har en masse bilder på hardisk som jeg er redd for å miste.Jeg får ikke slått den på.det blinker bare gult.Fint om noen kunne hjelpe meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •