BlueRay med støtte for filmtjenester m.m.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question BlueRay med støtte for filmtjenester m.m.

Noen som vet om fungerende løsninger her? Jeg har to "nett-burker" til TV, en Sony BDP S370 og en LG hjemmekino-anlegg. Begge er greie nok når det det kommer til DLNA og streaming fra NAS. LG'n har i tillegg mulighet til å mappe opp nettverkshare via CIFS / SMB hvilken kan være en fordel da DLNA og undertekster ikke helt spiller på lag.

Men jeg er svært skuffet når det gjelder boksenes Nett-streaming-muligheter. Det begrenser stort sett til YouTube(!!!), Facebook og Flickr. Sikkert greit nok, men vi finner det ikke naturlig å sette oss i stue med en god flaske vin for å se på YouTube.

Mange tv-kanaler publiserer masse serier, filmer og andre sendinger på nett. For de som kan tysk har ZDF kjempeutvalg med minst 2-3 krimsendinger i uka samt gjerne 1 eller 2 helaften spilefilmer. Det finnes også en god del film-utleie tjenester av type VideoOnDemand.
    Men alt dette krever så langt jeg kan skjønne en PC. Finnes det ingen dingser (inklusiv TV med innebygget nett) som har fungerende widget mot denne typen tjenester?

Y

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er Boxee Box eller Popcorn et fungerende alternativ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •