Japansk Laserdisc spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Japansk Laserdisc spiller

Hei,
    Prøver meg i denne kategorien her jeg, beklager om den skulle vært et annet sted.

Jeg har anskaffet meg en LD-S9 laserdisc spiller fra japan og lurer på om noen vet hvordan jeg kan få brukt denne i norge. Den bruker 100v, 38W 50/60 HZ. har sett noen omformere men de går som regel fra 230->110v. kan jeg bruke de, selvom det er 10v for mye?

takker for behjelpelige svar.

Newcomer Reddal sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Ja, det kan du, har selv gjort dem med en PS3

-Reddal

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sonter@me.com
    Hei,
    Prøver meg i denne kategorien her jeg, beklager om den skulle vært et annet sted.

Jeg har anskaffet meg en LD-S9 laserdisc spiller fra japan og lurer på om noen vet hvordan jeg kan få brukt denne i norge. Den bruker 100v, 38W 50/60 HZ. har sett noen omformere men de går som regel fra 230->110v. kan jeg bruke de, selvom det er 10v for mye?

takker for behjelpelige svar.
    Hei
    Jeg bestilte fra Ulveco på Hamar, da jeg kjøpte min HLD-X9 fra Japan for 13 år siden. De har byttet navn nå og heter Noratel

Noratel - transformer, reactor and power supply / Noratel / ~ Velkommen til Noratel ~ / Kundespesifiserte ringkjernetransformatorer

Kostet dengang rundt 1000 lappen hvis jeg ikke husker feil, og fikk trafo på 100V og 150W

Deck

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deckarep
    Hei
    Jeg bestilte fra Ulveco på Hamar, da jeg kjøpte min HLD-X9 fra Japan for 13 år siden. De har byttet navn nå og heter Noratel

Noratel - transformer, reactor and power supply / Noratel / ~ Velkommen til Noratel ~ / Kundespesifiserte ringkjernetransformatorer

Kostet dengang rundt 1000 lappen hvis jeg ikke husker feil, og fikk trafo på 100V og 150W

Deck
    Er litt for avansert for meg der, jeg skjønner knapt hva jeg ser på. Tror jeg må ha noe tilnærmet plug and play hvis det finnes

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt for avansert for meg der, jeg skjønner knapt hva jeg ser på. Tror jeg må ha noe tilnærmet plug and play hvis det finnes
    Hos *Noratel kan dei nok hjelpe deg med å finne rette trafoen. Du må imidlertid belage deg på litt lodding osv. Her er tanken at du bytter ut den innebygde trafoen. ellers må du ta ein ringerunde ang omformer som er laget for støpsel. omformere får du som regel tak i hos kjeder som driver med diverse import.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Hos *Noratel kan dei nok hjelpe deg med å finne rette trafoen. Du må imidlertid belage deg på litt lodding osv. Her er tanken at du bytter ut den innebygde trafoen. ellers må du ta ein ringerunde ang omformer som er laget for støpsel. omformere får du som regel tak i hos kjeder som driver med diverse import.
    Var igrunnen noe lignende denne her : AVshop.no / OEM Step Down 220V-110V konverter 2000W jeg kunne tenkt meg, bare med 100v istedenfor 110v, og 2000w er nok litt mere enn jeg har behov for

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte dem og fortalte hva jeg trengte, og fikk levert en trafo med 230V input ledning og støpsel og en innebygd 100V kontakt i trafoen.

Værre er det ikke.

LD-S9 trekker 38W ifølge n$a (Nicolas) sin side
    n$a's Pioneer LD-S9 page

Deck

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •