BDP-LX54 eller BDP9600?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BDP-LX54 eller BDP9600?

Jeg har en Pioneer LX73 og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken spiller eg skal velge. Er det noen som har noen erfaringer med LX54, og er det en fordel å ha PQLS slik som kombinasjonen av Pioneerene vil ha? Philipsen har jo kommet veldig bra ut i tester :? Noen forslag til hva eg bør velge?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mhm, lurer litt på noe av det samme.
    Beklager, hvis dette blir OT, men jeg har en BDP9600 på hånda. Er det verdt å bytte min LX-52 med den? 3D har jeg strengt tatt ikke bruk for ennå, da jeg ikke har 3D tv, men raskere oppstartstid osv er jo litt kjekt. Bedre bildekvalitet på 9600 enn LX-52? Hva slags pris kan man egentlig forvente seg for en strøken brukt LX-52 for tiden?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Mhm, lurer litt på noe av det samme.
    Beklager, hvis dette blir OT, men jeg har en BDP9600 på hånda. Er det verdt å bytte min LX-52 med den? 3D har jeg strengt tatt ikke bruk for ennå, da jeg ikke har 3D tv, men raskere oppstartstid osv er jo litt kjekt. Bedre bildekvalitet på 9600 enn LX-52? Hva slags pris kan man egentlig forvente seg for en strøken brukt LX-52 for tiden?
    Heisan! Jeg har ikke angret byttet fra lx-71 til bdp9600. Lx`n fikk jeg 3000for ( 2 år og 2 mndr gml.., gav vel 6.500,- for den) Du kan event. lese testen av 9600 gjort av lyd&bilde. Menrer å huske at 9600 ble vurdert som bedre enn lx-91!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •