CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 33 av 37 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 721
    Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sollie

Jeg har nå om dagen en panasonic bdt 500 hjemme, litt for å se om det var noen vits , for meg , med det jeg har i stua å oppgradere fra ps3'n. Og siden marantz dv 6400 spilleren begynner å krangle så tenkte jeg skulle prøve å få lånt meg en 751 også ( samtidig )for å se om den er 'så' mye bedre , igjen på mitt utstyr, en panasonicen at det forsvarer å levere P og kjøpe cambrige'n .

Er det heeelt skjegget i postkassa å kjøpe en 751 nå ? (nå som den nye er rett rundt hjørnet ? ) Regner ikke med at det er så mange 751 på lager hos klubben at de kommer med et blow out salg på den, og 752 kommer vel til å legge seg på gml 751 pris (?)
    Kjøp BD spiller som har de funksjoner du kan tenke deg/trenger/kanskje trenger i nærmeste fremtid.

Som jeg tidligere skrev så vil ikke en 751 være noe å tenke på ang streamingtjenester (nå eller fremtidig)

en 751 vil dekke nær sagt alle typer fil/codec/container format
    (usb , esata , dlna , disc)

en 751 vil være noe av det beste man får digital video/lyd
    (universal spiller)

Analog lyd ut er bra men min mening er at lyd er personlig oppfattelse ut fra smak , øvrig utstyr , lytterom osv så det som passer noen er elendig for andre (man bør teste selv hjemme)

Blow out salg...he he......kanskje du får spilleren til halv pris om 4-5 år på hfk (751 er nedsatt nå)
    (bruktmaked er mulighet...lå en lite brukt på finn til kr 3 500,-. for få dager siden)

Skal jeg tippe vil 752 koste litt mere ny enn 751

CA gir ut bd spillere som digitalt er nesten identiske med oppo
    det vil si at CA 751/651 er samme digitalt som Oppo 93/95

Oppo har kommet med nye 103 og 105
    Cambridge kommer med 752
    Nå vet jeg ikke all info om 752 enda men 752 bruker samme prosessorer (da ganske sikkert samme hovedkort) som oppo bdp 103 + 752 får optisk/coax lydinngang.
    prosessorene i 752 heter Mediatek MTK8580(hovedprosessor) + Marvell qdeo g2h (de 2755) som er ren video prosessor for hdmi 1 utgang

Om du leser her vil du finne ut det meste en 751 kan
    Azur 751BD Universal Upsampling Blu-ray Player

som jeg nevnte er oppo 93 ca identisk så litt bedre forklart blir det å lese oppo faq for å forstå mulighetene med 751 bedre
    Unofficial OPPO BDP-93 Frequently Asked Questions

Hva som blir forskjell med en oppo 103 i forhold til 93 skrev jeg litt om her om dagen..........dette vil sansynligvis være ganske likt hva forskjellen mellom 751 og 752 vil bli + som nevnt optisk/coax inn + belyste knapper remote752 (751 har ikke belyste knapper) ...
    http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...ml#post1908970
    (vudu , us netflix som jeg har nevnt oppo gjelder ikke CA ...CA 752 vil kanskje ikke få grasenote osv heller)

http://avforum.no/forum/1908970-post26.html

tenk når du leser det at 103 er 752...93 er 751.

Lån 751 anbefaler jeg.........så vet du ca ut fra 93/103 forskjell hva du kan forvente av en 752...............kanskje du ender opp med panasonic bdt 500 ...for det er da en bra spiller.
    __________________________________________________ _______
    Tenker du bildemessig vil neppe en 752 bli bedre enn det 751 er

video benchmark test som viser den eksemplariske video ytelsen 751 har
    Cambridge 751BD Universal 3D Blu-ray Player - Secrets of Home Theater and High Fidelity

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Snodig...

Spiller av SACD fra de dedikerte analoge stereo utgangene.

Via en Passiv preamp til effektforsterker.

SurroundReciveren står i standby siden den ikke trenger og brukes til dette.

HDMI er fordelt slik at HDMI 1 går direkte til Plasma tv. HDMI 2 går til surroundreciver.

Så det snodige :

Når jeg nå slår av strømmen til Plasma tv så kutter 751 ut og spille. Rettere sakt kutter ut lyden, mens en ser spilleren fortsetter og spille av plata.

Så når jeg slår på plasman igjen, begynner den spille SACD på nytt.
    Og da kan jeg slå av plasma til Standby.

Noe galt med spilleren ? Den skal da ikke trenge og være tilkoblet noe HDMI for og spille av SACD via analoge stereo utgangene ?

Sjekket settingene på spillerne og de skal være rett i følge manualen.
    ( Mulikanal - Stereo - CD ) Der står den på Stereo som den da skal.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en eldre tv, Panasonic PV60, hdmi fra BD751 og til denne. Bruker de analoge front/left utganger fra BD751 til forsterker for sacd, og digital ut fra BD751 til forsterker for alt annet. Ingenting skjer når man slår tv`en av ved avspilling av en sacd, men om man skifter fra hdmi 1 (dekoder) og til hdmi 2 (BD751) på tv`en forsvinner lyden et sekund (fra BD751) før tv`en har stabilisert seg på hdmi 2. Skjer dog ikke alltid.
    Har det noe med ARC å gjøre kanskje?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Jeg har en eldre tv, Panasonic PV60, hdmi fra BD751 og til denne. Bruker de analoge front/left utganger fra BD751 til forsterker for sacd, og digital ut fra BD751 til forsterker for alt annet. Ingenting skjer når man slår tv`en av ved avspilling av en sacd, men om man skifter fra hdmi 1 (dekoder) og til hdmi 2 (BD751) på tv`en forsvinner lyden et sekund (fra BD751) før tv`en har stabilisert seg på hdmi 2. Skjer dog ikke alltid.
    Har det noe med ARC å gjøre kanskje?

Mulig jeg stiller et dumt spørsmål.. men tilgi meg om det er dumt. Har selv hatt SACD i min tidligere Denon dvd spiller. Er det noe vits med SACD i stereo? Trodde dette var til flerkanals?

Altså har ikke Cambridge mulighet til å spille SACD over HDMI? Får man noe utbytte av stereo med SACD skiver? Trodde SACD var som en cd med flerkanals?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SACD er jo et eget format, DSD. På mange sacd ligger også et vanligt cd spor (hybrid sacd) slik man kan velge hvilket spor man vil avspille, derfor kan mange sacd, eller de fleste vil jeg vel si, rippes til pc f.eks., det er da det vanlige cd laget der rippes.
    Noen sacd er også multikanal, konsert og musikk sacd med et eget LFE spor.
    Der uenighet hvorvidt sacd er noen forbedring over cd, mange hører ikke forskjell og selv spiller jeg aldrig sacd, har rippet de til pc.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Snodig...

Spiller av SACD fra de dedikerte analoge stereo utgangene.

Via en Passiv preamp til effektforsterker.

SurroundReciveren står i standby siden den ikke trenger og brukes til dette.

HDMI er fordelt slik at HDMI 1 går direkte til Plasma tv. HDMI 2 går til surroundreciver.

Så det snodige :

Når jeg nå slår av strømmen til Plasma tv så kutter 751 ut og spille. Rettere sakt kutter ut lyden, mens en ser spilleren fortsetter og spille av plata.

Så når jeg slår på plasman igjen, begynner den spille SACD på nytt.
    Og da kan jeg slå av plasma til Standby.

Noe galt med spilleren ? Den skal da ikke trenge og være tilkoblet noe HDMI for og spille av SACD via analoge stereo utgangene ?

Sjekket settingene på spillerne og de skal være rett i følge manualen.
    ( Mulikanal - Stereo - CD ) Der står den på Stereo som den da skal.

SACD analogt ut

• Multi-Channel – avspiller multichannel sporet på en SACD
    • Stereo –avspiller stereo sporet på en SACD
    • CD Mode – avspiller cd (16 bit 44,1 kHz) stereo laget på en hybrid SACD

For sikker og riktig avspilling bør HDMI audio være OFF ved SACD
    (personlig har jeg ingen tro på at ved hdmi audio ON i spiller+ HDMI kabel koplet til tv /reciver som er på vil en bd spiller lydprossesere flere sorter sacd lyd samtidig)

SACD må vel stå som PCM (da 751 ikke kan dsd til dac som feks oppo kan)
    Vil tro 751 med PCM innstilling vil SACD DSD> converteres til PCM 88.2kHz> for så oppsamplet 192kHz DAC

Ved bruk av Pure audio (der digitale video kretser slås av i 751) vil fortsatt digital lyd ikke være av så pure audio vil ikke hjelpe mot lyd problem..slå av tv og lyd kutter....................................

Teorier
    Har du slått av reciver (så 751 ikke komuniserer med hdmi 2 utgang 751) så sitter du forsatt med hdmi 1 utgangen tilkoplet en tv som er på.....din 751 vil aldri kunne prossesere 24 192 som upsamplet sacd egentlig skal være med 751 og sende til hdmi til tv ..handshake (for tv vil neppe ta imot 192)
    Hva du avspiller ? en nedconvertert PCM (kanskje 16/48 ) eller cd sporet (16 44,1) på hybrid eller lignende.
    Nå du slår av tv hopper sansynligvis ikke 751 fra en eller annen lyd den har handshaket med tv til sacd dsd til 88,1 khz for så upsamlet til 192 sånn uten videre

Hva du kan prøve uten og sette HDMI audio som off er
    Siden du bruker 2 HDMI utganger så velger du HDMI 1 som primary out.
    I HDMI options for HDMI 1 setter du ...only video
    (da skal det ikke bety noe om tv er på eller av......du kan skru den på av uten lyd kutter)
    ..............men som beste anbefaling..som tidligere nevnt...sett hdmi audio OFF ..da er man gardert så man får så bra sacd lyd en 751 har mulighet til

Hadde du satt ( Mulikanal - Stereo - CD ) som cd ved sacd (som er feil om du skal avspille sacd lyd)
    men alikevel prøvd det ville vel sansynligvis ikke lyden stoppe selv om du slo av tv ????

__________________________________________________ ______

Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Der uenighet hvorvidt sacd er noen forbedring over cd, mange hører ikke forskjell og selv spiller jeg aldrig sacd, har rippet de til pc.
    Når man vet hvor innviklet det er for å få riktig lyd for sammenligning
    DSD til PCM ...varierende khz ...88,2 til 176,4 ut fra utstyr ....upsamlet til x khz ved enkelte utstyr eller ikke
    eller
    DSD direkte til DAC
    Hvem utstyr blander DSP behandling eller ikke inn i lyd.
    Det generelle jitter og konstruksjonsspørsmålet som har eksistert i årevis......

Man må kjenne spesifikasjonene på sitt utstyr vedig godt for å vite hva som skjer med lyden
    (halvparten av recivere som kan mota dsd sender det ikke til dac direkte men converterer til pcm først (hvem khz på pcm varierer på recivere)....legger man på dsp i reciver på resultatet fra en dsd til pcm khz? ..................legger man på dsp i en reciver som faktisk kan dsd direkte til dac så vil vel den aldeles rene flotte analoge lyden i mange tilfeller bli digitalisert igjen osv ..noen recivere kan man slå av video kretser/andre ikke)
    Samme med avspillere med dac der mange ikke kan dsd til analogt (som feks 751)uendelig variasjoner mellom spillere og hva de faktisk gjør med sacd lyden (både positivt og negativt)

Jeg tror mange ikke kan .....enten pga utstyr eller pga innsikt i eget utstyr for rett bruk ikke reelt kunne sammenligne hvor bra SACD er eller ikke er.
    Så har man ekte DSD innspillinger og PCM innspillinger på SACD.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    SACD analogt ut

• Multi-Channel – avspiller multichannel sporet på en SACD
    • Stereo –avspiller stereo sporet på en SACD
    • CD Mode – avspiller cd (16 bit 44,1 kHz) stereo laget på en hybrid SACD

For sikker og riktig avspilling bør HDMI audio være OFF ved SACD
    (personlig har jeg ingen tro på at ved hdmi audio ON i spiller+ HDMI kabel koplet til tv /reciver som er på vil en bd spiller lydprossesere flere sorter sacd lyd samtidig)

SACD må vel stå som PCM (da 751 ikke kan dsd til dac som feks oppo kan)
    Vil tro 751 med PCM innstilling vil SACD DSD> converteres til PCM 88.2kHz> for så oppsamplet 192kHz DAC

Ved bruk av Pure audio (der digitale video kretser slås av i 751) vil fortsatt digital lyd ikke være av så pure audio vil ikke hjelpe mot lyd problem..slå av tv og lyd kutter....................................

Teorier
    Har du slått av reciver (så 751 ikke komuniserer med hdmi 2 utgang 751) så sitter du forsatt med hdmi 1 utgangen tilkoplet en tv som er på.....din 751 vil aldri kunne prossesere 24 192 som upsamplet sacd egentlig skal være med 751 og sende til hdmi til tv ..handshake (for tv vil neppe ta imot 192)
    Hva du avspiller ? en nedconvertert PCM (kanskje 16/48 ) eller cd sporet (16 44,1) på hybrid eller lignende

Hva du kan prøve uten og sette HDMI audio som off er
    Siden du bruker 2 HDMI utganger så velger du HDMI 1 som primary out.
    I HDMI options for HDMI 1 setter du ...only video
    (da skal det ikke bety noe om tv er på eller av......du kan skru den på av uten lyd kutter)
    ..............men som beste anbefaling..som tidligere nevnt...sett hdmi audio OFF ..da er man gardert så man får så bra sacd lyd en 751 har mulighet til

Hadde du satt ( Mulikanal - Stereo - CD ) som cd ved sacd (som er feil om du skal avspille sacd lyd)
    men alikevel prøvd det ville vel sansynligvis ikke lyden stoppe selv om du slo av tv ????

__________________________________________________ ______

Når man vet hvor innviklet det er for å få riktig lyd for sammenligning
    DSD til PCM ...varierende khz ...88,2 til 176,4 ut fra utstyr ....upsamlet til x khz ved enkelte utstyr eller ikke
    eller
    DSD direkte til DAC
    Hvem utstyr blander DSP behandling eller ikke inn i lyd.
    Det generelle jitter og konstruksjonsspørsmålet som har eksistert i årevis......

Man må kjenne spesifikasjonene på sitt utstyr vedig godt for å vite hva som skjer med lyden
    (halvparten av recivere som kan mota dsd sender det ikke til dac direkte men converterer til pcm først....legger man på dsp i en reciver som faktisk kan dsd direkte til dac så vil vel den aldeles rene flotte analoge lyden i mange tilfeller bli digitalisert igjen osv)
    Samme med avspillere med dac der mange ikke kan dsd til analogt (som feks 751)

Jeg tror mange ikke kan .....enten pga utstyr eller pga innsikt i eget utstyr for rett bruk ikke reelt kunne sammenligne hvor bra SACD er eller ikke er.
    Så har man ekte DSD innspillinger og PCM innspillinger på SACD.

Hørtes forferdelig komplisert utt, ikke vondt ment.

Hvordan kan jeg enklest og med best kvalitet få flerkanals SACD fra Cambridge 751 til Yamaha 1900 til høytalerne.

Trodde ikke det var så komplisert, i Denon dvd spilleren min var det såre enkelt...

Da er jo nesten musikkbluray mye mer lettvint og effektivt.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke

Hvordan kan jeg enklest og med best kvalitet få flerkanals SACD fra Cambridge 751 til Yamaha 1900 til høytalerne.

Trodde ikke det var så komplisert, i Denon dvd spilleren min var det såre enkelt...

Det er komplisert mest pga at manualer og info om spillere gir bare hovedtrekk i instruksjoner men ikke hele forklaringen på hva/hvordan

MODEL:
    Yamaha RX-V1900 (DSP-AX1900)
    DIGITAL DSD INPUT:
    HDMI DSD input
    [Supposed] Pure DSD Listening Mode:
    PURE DIRECT
    DSD-CAPABLE DAC:
    Texas Instruments PCM1791A
    Notes/unrefuted claims/evidence/proof REGARDING THEIR CASE:
    The user manual does not address DSD's processing in PURE DIRECT mode.
    CURRENT CONCLUSION:
    No clear conclusion.

Velger du DSD HDMI 751 til RXV-1900 så skal vel det sansynligvis gå riktig bra.
    1900 er en av ca halvparten av Yamaha recivere med (sansynligvis) DSD mulighet som faktisk kan DSD direkte til DAC.

bruker du 2 HDMI ut fra 751 (en til tv/pj , en 1900 så må du selv sjekke hva du må sette i hdmi innstillinger.
    dvs.......
    DSD som overføring fra 751...ikke PCM
    med 2 hdmi i bruk bør hdmi 1 stå som primary (har ingen ting med lyd og gjøre men video generelt)
    Med dsd hdmi til reciver vill du se i reciver display om det står DSD når du avspiller SACD........står det ikke det vil du måtte sette HDMI 1 som only video så vil dsd lyse i reciver .

751 ...SACD PCM HDMI til 1900 ...ville valgt hdmi 1 som only video da 751 vil både PCM handshake tv om den er på + reciver og dårligste motaker (sansynligvis tv) blir standard for khz pcm 751 sender ut
    Den vil om den får mulighet resample 88,2 fra all sacd avspilling til 192.

2 HDMI bør man bruke da man er 100% gardert for at ikke reciver kan endre noe med video signalet
    (selv om det er såkalt passtrough video vil det bli behandlet i hdmi motaker/hdmi sender og kan endres pga handshake )

Bruker du bare 1 hdmi ...spiller til reciver ....reciver til tv ...med hdmi 1 primary i 751 så kan man ikke sette hdmi 1 som only video....da får du ingen lyd.........da setter du pcm eller dsd som du ønsker ut 751

Tror vel jeg ville valgt analogt ut fra 751 (multichannel/stereo sacd)
    ingen bruk av dsp i reciver
    Problemet blir ved multichannel sacd der LFE må boostes +10db
    (kanskje bare + 5db da jeg mener å ha lest at ca 751 ikke har riktig lfe ut)
    LFE kan ikke boostes i 751 med mindre man skrur alle andre høytalere utganger 751 ned -10db ...men det blir bare tull og elendig lyd.
    Vil din 1900 på noen måte digitalisere igjen den analoge lyden fra 751 ved å endre db subwoofer i 1900 så må den heller boostes ved å skru opp volum på selve subwoofer for å kompansere den reduserte LFE)
    Det vil sansynligvis bety at du også bør sette høytaler avstand , delefrekvens i 751 og ikke i 1900

Jeg antar også dette blir rotete ........
    Er egentlig vanskelig å skrive lyden vei .....bd spilleren din har jeg ganske god kontroll på men ikke reciveren (hvor bra kan den beholde lyd urørt , slå av video kretser osv)
    Blir litt ekstra med spillere med 2 HDMI ut

Sålangt jeg har lest blir det heller ikke enklere med de nye oppo spillerene eller CA 752BD
    (er mye en manual på disse ikke forklarer så man kan fullt ut avspille helt annen lyd enn det man forventer etter og ha lest manual og innstillt spiller etter den)
    __________________________________________________ _________________________________
    Når jeg skriver at jeg ville valgt analogt til sacd er det fordi jeg anser dac som bedre i 751 enn reciver.

Selv om analoge lyden (dac) også gjelder multichannel fra bd/dvd så vil jeg anbefale HDMI til den lyden alikevel.
    Dette fordi man da slipper lfe tullet , man får utnyttet boost i decoding og effektlyder på en bedre måte i reciver enn en bd spiller + en bd spiller er dts hd ma essential som vil si at den decoder ikke dts 6,1 (es) eller dts 24/96 riktig som en reciver gjør (en spiller vil decode dts 6.1 som 5.1 , dts 24/96 som 24/48 )

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke

Min Cambridge 751 er koblet til Yamaha 3067 med HDMI og får ut DSD multikanals lyd ved SACD avspilling uten mer mikk makk. Men husk å aktivisere DSD i lydmenyen til 751 ved SACD avspilling. Tror jeg måtte gjøre noe der for at det skulle virke riktig, sitter på jobb nå får sjekke ut senere.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Min Cambridge 751 er koblet til Yamaha 3067 med HDMI og får ut DSD multikanals lyd ved SACD avspilling uten mer mikk makk.
    Den skal takle DSD direkte til analogt ja
    http://www.ti.com/lit/ds/symlink/pcm1796.pdf (Electrical characteristics..DATA FORMAT (DSD Mode).)

i motsettning av feks en 2067 som ikke greier det (motar dsd hdmi ja men ikke direkte til dac)
    http://www.ti.com/lit/ds/symlink/pcm1789.pdf

ikke greier det vil si dsd i reciver til pcm for så overført til dac......dac takler ikke dsd

Står ingen ting i disse Yamaha manualene men tror Pure Direct i reciver er eneste sansynlige som takler DSD direkte til DAC (med de recivere som da har en dac som takler dsd skjønt alle recivere med dsd dsc ikke utnytter den direkte måten)

Andre reciver valg enn Pure Direct vil blande DSP inn og da vil høyst sansynlig DSD bli convertert til PCM i reciver før dac

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BD751 har ikke bass management for sacd som den gamle Philips DVD963 f.eks. har ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg inn i 751 klubben Kjøpte denne til 2750,- fra Hifi klubben i helgen Har siklet lenge, men prisen har vært litt i drøyeste laget for meg! Gleder meg virkelig til den kommer i posten

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Golden
    Melder meg inn i 751 klubben Kjøpte denne til 2750,- fra Hifi klubben i helgen Har siklet lenge, men prisen har vært litt i drøyeste laget for meg! Gleder meg virkelig til den kommer i posten
    Hvordan i all verden fikk du den til prisen? Godt gjort...

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med en meget god spiller og til en meget hyggelig pris :-)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Golden your The man

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......
    Sist endret av Ante1; 12-04-2013 kl 12:56

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper det er demo, de hadde lagerrydding i helgen.
    Joda, vi var flere som fikk denne muligheten via e-post utsendelsen til hifiklubben. Men til den prisen spiller det liten rolle om det er en demo eller ei. Det er bare å gratulere kjøperen med et godt kjøp!

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldig grisen, jeg batalte 7K.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer at det var demo, men til den prisen bryr jeg meg lite om det

Jeg har et spørsmål, hvis jeg bruker stereoutgangene på spilleren, vil de da kunne sende ut diverse lossless HD lydformater fra blu ray filmer? Eller må forsterkeren da kobles til 7.1 frontutgangene?

Den har ankommet bergen nå, gleder meg til å tilbringe helgen forann HX825en

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow. Gratulerer med årets kupp!

Side 33 av 37 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •