CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 29 av 37 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 721
    Newcomer Infocus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Niels Nielsen
    Guru

Ble medlem: Jun 2003
    Hmm, vet ikke men har du sjekket batteriene i fjernkontrollen?

Jepp gjorde d . Bytta de også ... funka fint som bare d når prøvde igjen :/

Newcomer Infocus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MEDLEMSTILBUD PÅ KATALOGFESTEN
    For å feire vår nye katalog, har vi noen gode introduksjonstilbud og andre tilbud til våre medlemmer.

MEDLEMSTILBUDENE GJELDER KUN TORSDAG 30. AUGUST - LØRDAG 1. SEPTEMBER!

5498kr for CAMBRIDGE BLU-RAY SPILLERAZUR 751BD

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forpult billig for den spilleren prisen som er på tilbudet der ja :-/

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt og vurderte frem og tilbake i går, men syns det ble litt for dyrt og skrinla det foreløpig.

Så kommer de plutselig med denne.

Bestilt

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infocus
    MEDLEMSTILBUD PÅ KATALOGFESTEN
    For å feire vår nye katalog, har vi noen gode introduksjonstilbud og andre tilbud til våre medlemmer.

MEDLEMSTILBUDENE GJELDER KUN TORSDAG 30. AUGUST - LØRDAG 1. SEPTEMBER!

5498kr for CAMBRIDGE BLU-RAY SPILLERAZUR 751BD

Må si at det frister meg å få inn denne som erstatning for både blueray og cd spilleren :-)

Skal, skal ikke ? :-)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper den ikke står tilbake for 651-spilleren du har, så jeg ville slått til. Færre bokser i anlegget!

Mvh
    Fornøyd eier av 751BD (kjøpt for litt over et år siden)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn i menyen under Firmware, der har du noen valg....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    all skryt til hifiklubben og deres nettbutikk sitter og svetter i Thailand og kom over dette tilbudet for medlemmer og så prisen på 751 bd så tenkte jeg at nå får jeg slå til,så startet problemet klarte ikke logge inn! bestillte nytt passord fortsatt nytteløst,ikke sjans og logge inn..så på lørdagskveld skrev jeg en Mail til deres nettbutikk om mitt problem. Så idag 03.09.12 fikk jeg svar at det var bare og komme til Ålesund hifiklubben etter jeg kom hjem og kjøpe den til medlemspris,så nå i slutten av september får jeg prøve en cambridge 751.Skal bli artig og se hvordan den er imot min gamle sliter oppo bd 83 som kanskje nå blir overflødig.:-D

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brennarn
    all skryt til hifiklubben og deres nettbutikk sitter og svetter i Thailand og kom over dette tilbudet for medlemmer og så prisen på 751 bd så tenkte jeg at nå får jeg slå til,så startet problemet klarte ikke logge inn! bestillte nytt passord fortsatt nytteløst,ikke sjans og logge inn..så på lørdagskveld skrev jeg en Mail til deres nettbutikk om mitt problem. Så idag 03.09.12 fikk jeg svar at det var bare og komme til Ålesund hifiklubben etter jeg kom hjem og kjøpe den til medlemspris,så nå i slutten av september får jeg prøve en cambridge 751.Skal bli artig og se hvordan den er imot min gamle sliter oppo bd 83 som kanskje nå blir overflødig.:-D
    Lykke til..:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Lykke til..:-D
    blir helt sikkert fornøyd

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brennarn
    blir helt sikkert fornøyd
    Er temmelig mange 751BD fornøyde der ute, så..8)

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FLotte saker den Cambridge blu-ray spiller. Elsker å sikle på den i hver HFKbutikk!

Klarer bare ikke å bruke 7000 vil da helller spare de og bruke på noe annet av A/V produkter :-D

håper denne blir så vanskelig åselge at HFK har 50% tilbud påden en dag

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Det er under ett år siden 751 ble lansert (tilgjengelig)

Ja, hva kan du gjøre - f.eks. sitte på gjerdet resten av livet og vente på det som kommer , eller leve livet - og ta del i opplevelsene nå. Dette ble kanskje litt svulstig, men hva venter du på...?

Dette er en høyt spesifisert spiller som koster. Man får en rekke spillere med tilnæmelsesvis samme kvaliteter til under halve prisen. Synes jeg 751 er verdt den ekstra prisen? Ja, definitivt. Som CD -og sonefri DVD spiller alene. Eieglede, byggekvalitet - og som avspiller av alle formater jeg har liggende kommer som et ekstra pluss. Denne spilleren blir ikke utdatert med det første.

I teknologiens verden må man lære seg å "aldri" vente. Det kommer alltid noe rent rundt hjørne, enten om det en ny HT serie, neste års TVer, OLED, 4K, større versjon den modellen du har lyst å kjøpe, airplay funksjoner og så videre. skal du ha det beste må du kjøpe hvert år omtrent, med unntakk av ht men bare det å være "oppdart" på det som innenfor et realistisk pris område gjør at vi må kanskje kjøpe hvert 2-3 år.

Med alt det positive jeg har hørt om Cambridge 751, må jeg nesten ta med PS3en og sammenligne de + en annen BD spiller fra HFK. Grundig testing mågjøres

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det virker slik,men må vente tolmodig 3 uker til da svigerfamilien er spredd litt over hele Thailand og kona må besøke alle sammen...men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er vel noe som heter:grin:

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    I teknologiens verden må man lære seg å "aldri" vente. Det kommer alltid noe rent rundt hjørne, enten om det en ny HT serie, neste års TVer, OLED, 4K, større versjon den modellen du har lyst å kjøpe, airplay funksjoner og så videre. skal du ha det beste må du kjøpe hvert år omtrent, med unntakk av ht men bare det å være "oppdart" på det som innenfor et realistisk pris område gjør at vi må kanskje kjøpe hvert 2-3 år
    Du kunne jo fått kjøpt slik spiller til 5498,-kr på Tordag (istedenfor 7000,- som er vanlig pris)

Trenger du ikke påkostede analoge utganger er 651BD samme spiller å yter like bra ved HDMI bruk til digitalt bilde/digital lyd å koster rett under 5
    CAMBRIDGE Azur 651BD Blu-ray spiller | Hi-Fi Klubben

751/651 takler det meste så for de fleste vil den holde å mange mange år

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått min 751BD, satt inn i benken og satt i gang... Fin spiller dette, kan bare underskrive det positive som er kommer frem her på forumet og på nettet for øvrig. Menysystemet er særdeles bra, trenger ikke åpne manualen for å sette den opp.
    Og nå - for første gang på mitt anlegg: Pink Floyd: The Dark side of the Moon.... på SACD:-D . DSD over HDMI, herrejemini, at denne gamle traveren kan låte så himmelsk...:grin: :grin:
    Grattis til klubben som satte medlemsprisen til fem og en halv lapp8) Utrolig bra kjøp!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle kjøper seg 751 for tiden ser jeg, dette er en helt utrolig spiller og det er moro folk kliner virkelig til på bildesiden. Virker som folket er rimelig fornøyd, hvordan opplever denne som en streamingenhet da?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Du kunne jo fått kjøpt slik spiller til 5498,-kr på Tordag (istedenfor 7000,- som er vanlig pris)

Trenger du ikke påkostede analoge utganger er 651BD samme spiller å yter like bra ved HDMI bruk til digitalt bilde/digital lyd å koster rett under 5
    CAMBRIDGE Azur 651BD Blu-ray spiller | Hi-Fi Klubben

751/651 takler det meste så for de fleste vil den holde å mange mange år

Prisen er god, men jeg tror en dyr blu-ray spiller (uansett hvor fin de er som Cambridge sine er) kommer det til å være det siste jeg kjøper til kinorommet.

Får håpe at innen den tid hvor jeg kan bruke 7000 på en blu-ray spiller har Cambridge en moderne en (kanskje vi har gått over fra blu-ray til HVD, holographic versatile disk?) som ser lik 651/751 ut!

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Alle kjøper seg 751 for tiden ser jeg, dette er en helt utrolig spiller og det er moro folk kliner virkelig til på bildesiden. Virker som folket er rimelig fornøyd, hvordan opplever denne som en streamingenhet da?

Cambridge = Klipsch i BD-spiller verden 8)

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt av tvr eller bd spillere er knotete å bruke til stream (feks youtube)

DLNA er det bra støtte til
    +
    usb/esata

Generelt er det bra at man har så bra støtte til video avspilling og formater siden en meget bra video prosessor faktisk gjør at elendig youtube , avi , dvd osv faktisk kan bli bra

Oppo og cambridge er samme spiller (utenom analoge lyddelen) så du kan lese her hvem codec en cambridge støtter
    BDP-93 Media Files FAQ - OPPOwiki

Får håpe at innen den tid hvor jeg kan bruke 7000 på en blu-ray spiller har Cambridge en moderne en
    Pr i dag det beste man får i avspillingsformat støtte og video ytelse
    Hva man mangler
    Controll app (android , iphone , ipad)...(kan komme med firmware en gang i fremtiden ?)
    Tv tuner (idtv....dvbc , dvbt , dvbs...+ opptaksmulighet fra en slik tuner så man faktisk kan få best mulig bilde hd/sd tv sendinger )

Ellers vil en Cambridge ikke mangle noe kommende viktige ting på veldig mange år

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker den som avspiller fra usb-disk, primært for å dekke mitt behov for serier som ikke kommer i Norge (før HBO er klar til lansering, det blir bra!!). Den fungerer helt greit, jeg skulle dog gjerne hatt nettverksstyring a la Denon på spilleren. Det hadde vært rosinen i pølsa for min del. Jeg synes navigeringen går bittelitt sakte, men det spiller mindre rolle for meg. Det blir feil å sammenligne med en HTPC, men den dekker mitt primærbehov på en glitrende måte.

Prisen er god, men jeg tror en dyr blu-ray spiller (uansett hvor fin de er som Cambridge sine er) kommer det til å være det siste jeg kjøper til kinorommet.

Får håpe at innen den tid hvor jeg kan bruke 7000 på en blu-ray spiller har Cambridge en moderne en (kanskje vi har gått over fra blu-ray til HVD, holographic versatile disk?) som ser lik 651/751 ut!

Cambridge = Klipsch i BD-spiller verden 8)
    Den siste kommentaren der blir bare litt rar i min verden. Mener du at Cambridge er skrikete i toppen og egner seg primært på film? At kabinettet er skranglete konstruert?

(Jada - jeg vet jeg får halvparten av dere på nakken. Jeg bare skjønner ikke poenget med utsagnet. Selges det en del Cambridge? Ja, men ikke veldig mye. Det selges vesentlig mer Denon, Samsung og mangfoldig andre, også mye fordi at Cambridge ikke er en skrekkelig stor produsent.)

(Disclaimer: Jeg har hørt Klipsch spille knallbra - det er bare ikke min greie lydmessig sett).

En annen ting er hvorfor folk skal kalle ting dyrt fordi det er kvalitet. Ja - Denon sin forrige toppmodell, DVD-A1BD (og BDP-4010), var dyre. Cambridge er ikke dyrt, men det er skikkelig konstruert. Utrykket du leter etter er påkostet. Det har ingenting med dyrt å gjøre, men det handler om dine prioriteringer, og hvorvidt du er villig til å kjøpe en påkostet avspiller i din kino. Har du en rimelig hjemmekino er det en prioritering jeg er helt enig med deg i. Om du har en godt påkostet (merk - ikke dyr) hjemmekino så vil en god spiller med god funksjonalitet og kvalitet være en fornuftig investering.

Side 29 av 37 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •