Ekstern harddisk på Sony BDP-S470?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ekstern harddisk på Sony BDP-S470?

Har fått en Sony BDP-S470 fra NetOnNet i dag. (Tydeligvis gråimport, da det var lite nordisk dokumentasjon og manualer der...).
    Det jeg lurer på, er om det går an å spille av filmer fra ekstern harddisk på den? Og jeg regner med det bare er USB 2.0 på den, så det hjelper ikke å bruke en USB 3.0 på den for bedre flyt?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Har fått en Sony BDP-S470 fra NetOnNet i dag. (Tydeligvis gråimport, da det var lite nordisk dokumentasjon og manualer der...).
    Det jeg lurer på, er om det går an å spille av filmer fra ekstern harddisk på den? Og jeg regner med det bare er USB 2.0 på den, så det hjelper ikke å bruke en USB 3.0 på den for bedre flyt?
    Manualen påstår at det skal gå med harddisk. Men det er en begrensning på antall filer totalt, og antall nivåer ned med kataloger du kan ha.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Manualen påstår at det skal gå med harddisk. Men det er en begrensning på antall filer totalt, og antall nivåer ned med kataloger du kan ha.
    OK. Har ikke koplet den opp eller kikket i manualer enda. Sitter bare med et reserve-tv nå, så kopler ikke opp før ny tv er på plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •