Hei.
Jeg har akkurat gått til innkjøp av en Samsung bd-c8500
Blu-ray-spiller med 500 GB harddisk og opptaksfunksjon - BD-C8500 - Blu-ray - Blu-ray | SAMSUNG
Spilleren er helt fantastisk som dvd spiller og som mediasenter og jeg er absolutt forelsket i samsung's anynet system og har følgelig VELDIG lyst til å beholde denne spilleren.

Problemet er bare at signalkilden i huset er GET, en sånn get-i-veggen greie, som er populært blandt store borettslag her i byen (Oslo), og jeg mistenker at disse signalene er Analoge i den forstand at pvr-delen av spilleren ikke oppdager disse.

Kanalsøk gir ingen resultater før jeg endrer land til Finland, da finner jeg NrkHD og TvNorge som eneste fornuftige.

Er det noe håp for å få denne spilleren med på notene? Jeg har overhode ikke lyst til å oppgradere get linja mi og få enda en boks i stua, når samsung takler Pvr funksjonen mye bedre enn Get, etter min mening da, såklart.
Get er i tillegg sterkt rabatert her grunne borettslag, grunnpakka altså, så Canal Digital frister jo ikke veldig da, ettersom det blir en del dyrere.

*NB: Posten over er kjemisk renset for kunskap, alle begrep som er brukt er gjort så uten noen som helst form for research og posten kan være feilpostet.

Takk for alle innspill, og oppmerksomheten