Samsung- eller Pioneerspiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Samsung- eller Pioneerspiller

Heisann!
    Jeg har en Pioneer lx 73 forsterker og har akkurat gått til innkjøp av en SAMSUNG PS-63C7705 63" Plasma-TV.
    Til dette trenger jeg en ny blu-rayspiller som støtter 3D og jeg har tenkt til å kjøpe enten Pioneer BDP-LX54 3D- eller en samsung spiller for å slippe for mange kontroller.
    Så det store spørsmålet... Bør jeg gå for en som hører til forsterkeren eller til tv´n?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jantt
    Heisann!
    Jeg har en Pioneer lx 73 forsterker og har akkurat gått til innkjøp av en SAMSUNG PS-63C7705 63" Plasma-TV.
    Til dette trenger jeg en ny blu-rayspiller som støtter 3D og jeg har tenkt til å kjøpe enten Pioneer BDP-LX54 3D- eller en samsung spiller for å slippe for mange kontroller.
    Så det store spørsmålet... Bør jeg gå for en som hører til forsterkeren eller til tv´n?
    Hadde glatt kjøpt Pio-spilleren!
    Da får du nytte av PQLS (jitter reduksjon) både til film og musikk,pluss at dem passer veldig bra sammen med tanke på design!

Kobler du alle kildene dine via receiver,så bruker du nesten aldri fjernkontrollen til TV'n uansett - hvertfall gjør ikke jeg det
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •