Diverse dvd-opptakere. Hvilken er best? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 111 av 111
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du mener brente plater? (ferdigbrente plater greier den fint ) Den brenner ikke Dual Layer, men jeg antar den greier å lese slike plater? (har ikke prøvd selv men).

edit: En viss prosessor (CPU) kom meg visst i forkjøpet

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde et håp om å brenne dual slik jeg gjør det på pc, men det skulle vel sannsynligvis gå "Fönstervägen" som vi sier vi "Reservesvensker her oppe i Narvik" -Har litt lyst å prøve å mate HX-900`n med en DL skive, men hva kan skje med skiva..... den koster jo en del kroner mer enn ei vanlig skive.....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde i alle fall ikke ofret en av disse dyre krabatene i spilleren. Koster de ikke over 100-lappen stykket?

Kom for øvrig på at jeg ennå ikke har fora spilleren min med en ubrent plate, hverken cd eller dvd. Kanskje på tide, men foreløpig brukes spilleren kun som en tv-opptaks-boks.

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket litt spesifikasjoner nå og så dårlig ut med duallayerbrenning. Allikevel må du gjerne prøve hvis du føler behov. Jeg vil med 98 % sikkerhet si at opptakeren sier ifra og du kan bruke platen til noe annet! :wink:

Hva er uansett vitsen med å brenne duallayer? Prisen er nå rundt 70 kr. platen og er ikke overskrivbare... Du har jo harddisk mann!

Videre har jeg et spørsmål selv, kan jeg lage kopier av DVDene mine med DVD-brenneren eller er det sperre for dette? Har bare brukt PCen til dette hittil...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MAXcpu
    Videre har jeg et spørsmål selv, kan jeg lage kopier av DVDene mine med DVD-brenneren eller er det sperre for dette? Har bare brukt PCen til dette hittil...
    Det er nok en sperre for det ja..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MAXcpu
    Du får kjøpt ekstern Macrovision fix (Vår alles venn Scartkabelen finnes med slikt ekstrautstyr) http://www.tronika.no Han her har dessuten lovet å se etter muligheter for å modde bort Macrovision....

Men vi må ofte bruke DVD R Dual Layer plater for å få nok plass til ditt formål. Noe som opptakerne vi har i TV-benken ikke ser ut til å kunne bruke ...... ennå!

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ringte til ei lokal hifi-sjappe for å forhøre meg litt om sony rdr-hx900 og hx1000, men da fikk jeg til svar at hx1000 "hadde ikke kommet" og hx900 var "gått ut" og at en hx910 med "større harddisk" var på vei, samt at jeg måtte bestille fort fordi det var kun et fåtall som kom (..?) hx910 skulle koste noe mer.

behøver jeg å si at jeg er forvirret? finner verken hx910 på sidene til sony.no/.com eller noe info om at hx900 har gått ut..

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Produsentene legger som regel ikke ut info før alle butikkene er tomme. De er ikke interessert i å ødelegge for salget til butikker som har den gamle på lager.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde et google søk på RDR-HX910:

Står også litt tekniske data her, støtter bla Dual Layer, men ikke noe om HD størrelse:
    http://www.kurzundgut.at/shop/pd-1989173425.htm

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se denne tråden for specs på Sony RDR HX-710/910
    http://www.avforum.no/forum/viewtopi...881058#6881058

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som jeg får Lyse bredbånd, og skal selge dreamboxen min har jeg sett så smått at behovet for en DVD opptager absolutt er til stede...

den som jeg har sikla på er den nye sjefen til Pioneer....nemlig denne: http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=428-435

er vel en av de første opptagerene som har HDMI utgang :lol:

prisen er deretter også da, men har funnet den til 11k her: http://www.dpnorge.no/

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •