Denon DVD-2500BT, SD-kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer wanvik sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon DVD-2500BT, SD-kort

Jeg har en Denon DVD-2500BT, og fikk et litt morsomt forslag fra en kompis for en stund siden.
    Spilleren har jo SD-kortleser, men da jeg ikke har noe annet som bruker SD, har jeg ikke hatt anledning til å teste mulighetene som ligger i den.

Idèen gikk ut på å legge inn noen korte demosekvenser på SD-kort, f.eks en THX-demo eller lignende, og spille av dette fast før en starter den ordentlige filmen (altså som de gjør på ordentlige kinoer.)

Er det noen som kjenner til om dette går an, eller har forslag til hvordan det kan løses så automatisk som mulig?
    Kunne det f.eks vært et alternativ å styrt den via RS-232 og fått laget et script slik at en pc styrer spilleren inntil en kommer til menyen på disc'en?
    (Jeg kommer mest sannsynlig til å ha en pc der uansett for å styre andre ting, og det hadde jo vært morsomt om en kunne brukt den til flere ting )

Og ja, jeg er selvfølgelig klar over at idèen kan være litt drøy

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SD på spilleren (2500BT) støtter vel bare MP3, WMA . JPEG
    (ingen video)

Tror det blir vanskelig å kombinere pc/spiller uten opphold å knappeknoting men alternativ for å få avspilling på din måte er vel å lage en disc copi eller harddisk kopi av film der du legger til /endrer slik at det vises slik du ønsker

disc kopi som kan spilles i spiller
    Disk eller harddisk kopi som kan avspilles med pc

Newcomer wanvik sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar!

Har som nevnt ikke sjekket ut SD-kort på spilleren, men det er vel ikke usannsynlig at den ikke spiller av video nei.

Vi får se hvilken løsning jeg evt ender opp med - dette er jo overhodet ikke noe must!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •