Alexanderd
Fersking

8 Innlegg Sendt - 29/10/2002 : 20:16:27
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg kjøpet denne dvd spilleren i mai i år, jeg vet at det ikke er verdens beste spiller, men den funker allright... Jeg har hatt litt problemer med støy fra denne spillere.. Nå spilleren spinner cd'en "rusler" det veldig i spilleren...(Bare når man har lavt voloum) Dette er litt iriterene. Jeg har satt inn asfalt matter i toppen av chassiet. Dette hjalp litt men ikke så veldig mye.

Er det noen som har noe erfaring med dette? Eller kanskje et tips til hvordan man kan fikse det?

Hilsen Alexander

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 29/10/2002 : 20:21:21
--------------------------------------------------------------------------------
Hei

Høres kanskje ut som litt dårlig drivverk i spilleren. Pioneer er imidlertid velkjent for sine stabile drivverk, men kanskje de har måttet tillate litt for mange kompromiss på nevnte modell. Har hørt lignende på flere budget DVD spillere, og typisk for disse er ustabilt drivverk og/eller dårlig konstruksjon ved at f.eks. drevet ikke er festet i gode og stabile fester...

Har spilleren på jobben, skal sjekke om jeg hører noe! Hvis ikke, kan det jo være feil. Pioneer er jo helt klart en av de bedre på DVD-fronten...

Alexanderd
Fersking

8 Innlegg Sendt - 05/11/2002 : 10:03:01
Hei,

Var det noe støy i din dvd spiller? Jeg satte i asfalt matter i side veggene også, det hjalp litt mer... men uansett, det er en billig og grei dvd spiller ;-)

per72
Fersking

Norway
22 Innlegg Sendt - 05/11/2002 : 11:48:08
Hei
Har også en DV 343. Har ikke hatt noe problemer med støy i den. Har derimot hatt noe problemer med at den låser seg. Fikk den igjen fra service nå,og den virker OK.

Per

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 05/11/2002 : 11:56:50
Hei

Forsøkte høre etter støy fra nevnte enhet... Hørte stort lite! Tror kanskje du har en feil på din, eller kanskje det er en tidlig produksjonsmodell etc? Hør med stedet du kjøpte den!

Thule
Fersking

Norway
17 Innlegg Sendt - 06/12/2002 : 19:04:44
Lygren
Hva jobber du egentlig med? Er du inhabil?????

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 06/12/2002 : 21:52:13
Hei

Jeg jobber som vanlig butikkselger i Spaceworld for tiden... Driver i tillegg et lite PC firma, og forsøker også å selge projektorer importert fra Japan og fra lokale, norske importører... Litt inhabil, kanskje...